اجرای جنجالی مجنون تو از کودکان و نوجوانان تبریزی +ویدئو

© Photo / СOURTESY TEHRAN SYMPHONY ORCHESTRAارکستر سمفونیک تهران
ارکستر سمفونیک تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارکستر کودکان و نوجوانان تبریزی با اجرای مجنون تو اثری از انوشیروان روحانی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت و به شدت خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از اجرای دیدنی و پرهیجان ارکستر کودکان و نوجوانان تبریزی به رهبری دختر نوجوان و با اجرای مجنون تو اثری از انوشیروان روحانی، توسط کاربران در فضای منتشر می‌شود که بازتاب گسترده‌ای داشته است.
بهمن بابازاده تهیه‌کننده و خبرنگار حوزه موسیقی نیز با انتشار این ویدئو در توییتر خود نوشت: «ارکستر کودکان و نوجوانان تبریز با اجرای مجنون تو اثری از انوشیروان روحانی به شدت خبرساز شد و مورد توجه قرار گرفته است. فقط اون وروجک‌هایی که با اون میزان از اکت و انرژی دارن دلبری میکنن و میخونن. شاهکاره قشنگ.»

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news) on

کاربران بسیاری از این اثر استقبال کردند و آن را تحسین برانگیز خواندند. آنها اجرای این ارکستر را بی نقص خواندند و امیدوارند با توجه به ممنوعیت خواندن زن در ایران، شرایط پیشرفت آنها در ایران فراهم شود تا شاهد رشد و موفقیت آنها باشند و از هنر زیبای آنها لذت ببرند. برخی از کاربران با اطمینان از ممانعت خواندن رهبر این گروه می‌گویند و نمونه‌های پیشین را گواهی بر این ماجرا می‌دانند. همچنین تعدادی از کاربران به این اجرای ایراداتی گرفته‌اند و آن را نپسندیدند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала