استفاده ابزاری از سهمیه جانبازی، راهکار جدید قبولی در کنکور +ویدئو، عکس

© Flickr / Ed Yourdonتشدید مشکلات معلولان ایران به دنبال افزایش قیمت بنزین
تشدید مشکلات معلولان ایران به دنبال افزایش قیمت بنزین  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سواستفاده از سهمیه جانبازی در آزمون کنکور!

به گزارش اسپوتنیک، ازدواج صوری با یک جانباز و استفاده از سهمیه ۲۵ درصدی او راهکار جدید قبولی در کنکور بعضی از دانش آموزان است.

View this post on Instagram

#عجیب_ولی_واقعی چجوری خیلی راحت میشه رشته پزشکی سراسری قبول شد؟؟؟ فردی جانباز که درصد قابل قبولی "جانبازی" داره پاشده از چهارتا دختر داوطلب کنکور ، نفری خدا میلیون تومن گرفته وهر چهار تاشونو عقد دائم کرده ! به این ترتیب این چهار تا دختر ، شدن:《همسر جانباز》 تا جائیکه قوانین سازمان سنجش هم اجازه میداده از سهمیه‌کنکور "همسر جانباز" بودنشون استفاده کردن !! بعد از اعلام نتایج کنکور هم طلاق می‌گیرن و میرن سراغ درس و مشق‌شون!! و چون هیچ عمل زناشویی بین‌شون صورت نگرفته،قانوناً میتونن شناسنامه‌ی المثنی بگیرن که هیچ اسمی درش نوشته نشده !! به همین راحتی ، و به همین خوشمزگی!!😎😊😏 همونطور که می‌بینید دنیا هنوز قشنگی‌هاشو داره !به شرط اینکه چشمای خوشگل‌تونو روی زیبائی‌های دنیا نبندید !! بعضی از ایرانی ها شیطان رو هم درس میدهند #کنکور #دانشگاه #درس #پزشکی #سهمیه #سهمیه_جانبازی #همسرجانباز #ازدواج #طلاق #سراسری #دانشگاه_سراسری #دانشگاه_آزاد #حق_خوری #شناسنامه #سازمان_سنجش

A post shared by علیرضا (@alireza_md2000) on

ماجرا از این قرار است که شخصی که درصد قابل قبولی جانبازی دارد، از ۴ دختر داوطلب کنکور خواسته است تا در ازای چندین میلیون پول آنان را به عقد دائم به صورت سوری خود درآورد. به این ترتیب این چهار دختر همسر جانباز محسوب شده و از سهمیه ۲۵ درصدی جانبازی استفاده کردند و توانستند رتبه قابل قبولی در کنکور کسب کنند.

View this post on Instagram

A post shared by 🇮🇷Moriente🇮🇷 (@morteza.6663) on

 

پس از قبولی در کنکور، آنها از شخص جانباز طلاق گرفته و چون رابطه جنسی وجود نداشته است، اسم شخص نیز از شناسنامه آنان پاک شده است.

 

گفته شده است که بسیاری از افرادی که در رشته پزشکی قبول می شوند با استفاده از سهمیه های مختلف این کار را انجام می دهند. بسیاری از کاربران معتقدند که این روش جدید بسیار عجیب بوده و افرادی که نمی توانند درصدهای خوبی در کنکور اخذ کنند از روش های این چنینی استفاده می کنند که بسیار غیراخلاقی و حق‌کشی است.
در مقابل عده ای ای دیگر از کاربران معتقدند که این سهمیه حق افرادی است که پدر آنان جانباز شده است و نتوانسته بخوبی در موفقیت فرزندان خود بکوشد اما سواستفاده از آن کار بسیار نادرستی می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала