واکنش کاربران به وثیقه ۲۰ میلیاردی جوان ۲۴ ساله برای دختر وزیر سابق +عکس، ویدئو

© Fotolia / Branislavشکنجه های وحشتناک در زندان های داعش
شکنجه های وحشتناک در زندان های داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارائه وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی توسط جوان ۲۴ ساله به نام امیر بارانی بهبهانی و عدم حضور او در دادگاه موجب بازداشت مجدد شبنم نعمت‌زاده یک هفته قبل از دادگاه او شد.

به گزارش اسپوتنیک، بازداشت شبنم نعمت‌زاده به اتهام احتکار دارو در شهریور سال گذشته و آزادی او با وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی که توسط یک جوان ۲۴ ساله تامین شده بود بر ابهامات این پرونده افزود و موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به دنبال داشت.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

یک هفته مانده به برگزاری اولین جلسه دادگاه، مسعودی مقام، قاضی شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی، خبر بازداشت مجدد شبنم نعمت‌زاده را اعلام کرد. وی در جریان برگزاری دادگاه خطاب به نعمت‌زاده در مورد علت بازداشت مجددش گفت: «مهلت ضمانت نامه‌های بانکی که از سوی پدر شما گذاشته شده بود رو به اتمام بود، و از طرفی بیم فرارتان می‌رفت، لذا قرار بازداشت شما صادر شد و شخصی که برای شما سند گذاشته بود فردی متولد سال ۷۳ به نام آقای امیر بارانی بود که در دادگاه حاضر نشد، با وجود اینکه ۲۰ میلیارد تومان برای شما سند گذاشت و اعلام کرد که اگر باز هم سند بخواهید در اختیار شما قرار می‌دهم، در حالی که وجود این همه سند در دست این فرد جای سوال داشت.»

View this post on Instagram

A post shared by صدای ایران (@sedaye.iran.ir) on

سوالات و ابهامات بسیاری در مورد فردی که برای شبنم نعمت‌زاده وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی تأمین کرده بود و رابطه او با دختر وزیر سابق بوجود آمده است که چگونه یک جوان ۲۴ ساله توانسته این مقدار وثیقه را تأمین کند. این فرد که سید امیر بارانی بهبهانی نام دارد و متولد ۱۱ دی ماه سال ۷۳ می‌باشد، فرزند سید معین بارانی بهبهانی مالک شرکت «معین موتور» وارد کننده پورشه است.

View this post on Instagram

A post shared by 🔵رسواگری ۲🔵 (@rosvagari) on

کاربران با عنوان اینکه شبکه فساد در ایران بسیار گسترده و پیچیده است، عقیده دارند تا زمانی که در مقابل این اتفاقات و چنین افرادی سکوت شود وضعیت همچنان باقی است. این کاربران نمونه‌های دیگری از اختلاس و فساد در ایران را نام می‌برند و خواهان به چالش کشیدن آنها هستند.

View this post on Instagram

A post shared by حسـن خصالی| hasan khesali (@hasan.khesali) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала