دختر چینی مست، مهماندار هواپیمای در حال پرواز به پکن را گاز گرفت

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonدختر چینی مست، مهماندار هواپیمای در حال پرواز به پکن را گاز گرفت
دختر چینی مست، مهماندار هواپیمای در حال  پرواز به پکن را گاز گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک دختر چینی در حالت مستی، مهماندار پرواز آتن – پکن را گاز گرفت و باعث ایجاد رسوایی شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Beijing News، این حادثه در 11 سپتامبر در یک هواپیمای در حال پرواز از آتن به پکن رخ داده است. یکی از مسافران که شهروند چین بود، در حین پرواز پس از مصرف مشروبات الکلی، شروع به مشاجره با سایر مسافران کرد و یکی از مهماندارن پرواز را که سعی در مداخله در این ماجرا داشت، گاز گرفت.

پس از فرود هواپیما در فرودگاه بین المللی پکن، پلیس این زن را به دلیل ارتکاب جرم بازداشت کرد. لازم به ذکر است که وی همچنان تحت بازداشت به سر می برد.

البته این اولین مورد از این دست نیست، در آوریل 2018، یک هواپیمای Air China به دلایل ایمنی، پس از آنکه یکی از مسافران مهماندار هواپیما را به گروگان گرفت، اقدام به فرود اضطراری نمود.

همچنین در ژانویه سال 2015، 25 مسافر از شرکت هواپیمایی China Eastern Airlines توسط پلیس در بازداشت شدند، آنها به دلیل اختلاف با خدمه پرواز به دلیل تاخیر، چندین خروجی اضطراری را باز کردند. و یا در دسامبر سال 2014، یک هواپیمای AirAsia که به نانجینگ پرواز می کرد، مجبور شد پس از ایجاد رسوایی در هواپیما توسط یک زن و شوهر از گردشگران چینی، به فرودگاه بانکوک برگردد. زن آب جوش را به چهره مهماندار پاشیده بود و مرد فریاد می زد که هواپیما را منفجر خواهد کرد.

در فوریه سال 2016، پنج شرکت هواپیمایی برجسته چینی توافق نامه ای را امضا کردند که امکان تبادل اطلاعات در مورد تخلف مسافران و انتقال اطلاعات به ارگان های ذیربط را فراهم می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала