کذب یا حقیقت بودن حرکات موزون مادر علی کوچولو بر روی صحنه موسیقی+ویدئو

© Photo / СOURTESY TEHRAN SYMPHONY ORCHESTRAسالار عقیلی
سالار عقیلی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرزانه کابلی سوژه داغ شبکه های اجتماعی شد!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منسوب به کنسرت سالار عقیلی، منتشر شده است که در آن گفته شده فرزانه کابلی معروف به مادر علی کوچولو در آن حرکات موزون انجام داده است.

View this post on Instagram

A post shared by hossine_1974 (@hossine_1974) on

 

اما سالار عقیلی در صفحه شخصی خود عنوان کرده است که عاشق مردم و وطن خود است و به قوانین آن احترام می گذارد. سالار عقیلی این اتفاق را کذب محض دانسته و از مردم خواسته تا از نشر اکاذیب جلوگیری کنند.

این خواننده محبوب همچنین افزود که طبق رسم معمول، همانند تمامی همکارانم، اگر هریک از هنرمندان به کنسرت من تشریف بیاورند؛ با ذکر نام به ایشان ادای احترام می‌کنم. اگرچه خانم کابلی در جمع میهمانان سالن حضور داشتند، اما همه‌ی چندهزار نفری که در سالن بودند، شهادت خواهند داد که کنسرت از چهارچوب قانون خارج نشده و شایعه حرکات موزونِ خانم فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی کذب محض است. از هم‌وطنانِ عزیز و رسانه‌های محترمی که طی ۲۵سال فعالیت هنری‌ام، همواره درکنار من بوده‌اند استدعا دارم اگر دوباره شایعه‌ای پیرامون سالار‌عقیلی تولید شد، قبل از انتشار آن از صحت خبر اطمينان حاصل نمایید.

 

View this post on Instagram

A post shared by salar aghili (@salaraghili15) on

 

این بانوی بازیگر در یک سریال کودکانه دهه ۶۰ به نام علی کوچولو نقش مادر علی کوچولو را ایفا می کرد و به همین دلیل در خاطره ها مانده است.

View this post on Instagram

A post shared by بچه های دیروز (@bachehayedirooz.ir) on

 

روزنامه کیهان نیز در مورد این بانو نوشته است که رفتار سخیف این زن مغایر اسلام است.نکته تاسف‌آور اینکه خواننده یاد شده، گویا از پیش از قصد زن بازیگر مطلع بوده است. او در حین اجرا نیز، مانع کار زشت زن بازیگر نشده است.

بسیاری از کاربران که در آن کنسرت حضور داشتند عنوان کردند که حرکات موزونی مشاهده نکردند. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که کنسرت سالار عقیلی به حدی فاخر است که هیچ گونه شایعه ای در آن جایی ندارد. عده ای دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که رقص و حرکات موزون از اختلاس و فساد های دیگر بسیار بهتر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала