درخواست دختر تالشی از گردشگران +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Chaideer Mahyuddin شمال ایران به زودی در زباله دفن می شود
شمال ایران به زودی در زباله دفن می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لطفا زباله نریزید!

به گزارش اسپوتنیک، دختر تالشی به همراه پدر خود که در حال تمیز کردن و جمع آوری زباله ها بودند، ویدئویی خطاب به گردشگران استان های شمالی منتشر کردند.

View this post on Instagram

. ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺘﯽ بزرگترین ﭼـﺎﻟﺶ ﻣﻠـﺖﻫـﺎ در ﻗــﺮن ﺑﯿﺴــﺖ و ﯾﮑــﻢ محسوب میشود. همچنین بحرانﻫﺎی محیط زﯾﺴـﺘﯽ استان گیلان و به ویژه بحران زباله، گریبان گیر مردمان این خطه سرسبز و زیبا شده است... زباله های برجا مانده از گردشگران حاکی از آن اﺳﺖ ﮐـﻪ آﻣﻮزش ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ در ﮐﺸﻮر ﻣﺎ ﺑﺎ ﺗﺮدﯾﺪﻫﺎ و کاستیﻫـﺎی ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ روﺑﻪ رو اﺳﺖ. میدانیم دوران ﮐﻮدﮐﯽ اﻫﻤﯿـﺖ زﯾـﺎدی در اﯾﺠـﺎد ﻧﮕـﺮشﻫـﺎی ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺘﯽ دارد و آﻣﻮزش محیط زیست در اﯾـﻦ دوران راﻫﯽ ﺑﺮای ﭘﺮورش ﻧﮕﺮش های محیط زﯾﺴﺘﯽ در اﻧﺴﺎن اﺳﺖ. امیدوارم برای داشتن فردایی بهتر در آموزش به کودکانمان سخت بکوشیم! ❤❤❤ #video by:@omidphotographer #ایران #گیلان #iran #gilan #tourismgilan #tourism #ecotourism #child #girls #education #environment #sustainabledevelopment #اموزش #کودکان #کودک #دختر #بچه #زیست_محیطی #محیط_زیست #توسعه #توسعه_پایدار #زباله #بحران #بحران_محیط_زیست #گردشگري #گردشگری_پایدار #مسئولیت

A post shared by TourismGilan (@tourismgilan) on

این دختر کوچک تالشی با زبان کودکانه خود در طی این ویدئو بارها خطاب به گردشگران می گوید که لطفا زباله نریزید چرا که در صورت ریختن زباله امثال من و پدرم مجبور به جمع آوری آن هستیم.

View this post on Instagram

A post shared by Fact Journal (@fact.journal) on

ریختن زباله در استان های شمالی و سواحل دریا معضلی است که بارها درباره آن صحبت شده و اثرات منفی آن بر روی زندگی همه مردم قابل مشاهده است.

View this post on Instagram

A post shared by lahijanland (@lahijanland) on

در این راستا عده ای از افراد دغدغه مند معتقدند که در کل نباید زباله ریخت و عده ای دیگر معتقدند که باید گروه های داوطلبانه جمع آوری زباله تشکیل داد و هر فرد اگر بتواند یک زباله را جمع آوری کند، زباله از این مناطق جمع آوری می شود.
بسیاری از کاربران این پدر و دختر را مورد تحسین خود قرار داده و معتقدند که تربیت این پدر و مادر کاملا صحیح است که دختر خود را با خود برای جمع آوری زباله با خود همراه می کنند تا نسبت به طبیعت خود مسئول باشد.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که اگر همه مکان ها را مانند خانه خود بدانیم محیط زیست ما نیز تمیز خواهد ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала