اپیلاسیون، آزار مدرن کودکان +عکس، ویدئو

© Sputnik / Mikhail Mordasov /  مراجعه به بانک تصاویر کودک آزاری در مهد کودکی در آمریکا
کودک آزاری  در مهد کودکی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اپیلاسیون کودکان به درخواست برخی والدین با نیت کمک به فرزندان نمونه‌ای دیگر از آزار مدرن کودکان در ایران می‌باشد که با واکنش کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از پدر و مادرها با در نظر گرفتن برنامه‌ها و رفتارهای عجیب برای کودکانشان موجب آزار آنها می‌شوند. شو لباس کودک، ژست‌های عکاسی، کلاس‌های آموزشی مختلف و مد تازه اپیلاسیون برای دختران کم‌سن از این موارد هستند‌. موضوع اپیلاسیون کودکان و دختربچه‌های زیر ۱۰ سال به تازگی در فضای مجازی مطرح می‌شود و طیف وسیعی از واکنش‌ها را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by Mohammad Bagherzadeh (@mbagherzadeh1) on

جمعی از کاربران ضمن اظهار تاسف، ناباورانه این اتفاق را وحشتناک می‌دانند و امیدوارند ممنوعیتی قانونی اعمال شود. آنها عقیده دارند اگرچه والدین به قصد کمک به کودکان آنها را ملزم به انجام این کارها می‌کنند اما در حقیقت در حق آنان اجحاف می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by هفت قلم (آرایشی و بهداشتی) (@app7ghalam) on

کاربران نمونه‌های زیادی از این آزار تازه مد شده را که شخصا شاهد آن بوده‌اند را به اشتراک می‌گذارند و دلیل رواج آن را فرهنگ نمایشگری در ایران عنوان می‌کنند. این کاربران عقیده دارند بایستی مادران به ظاهر مدرن، اجازه دهند کودکان بچگی کنند تا زمانی که آنها خود احساس نیاز به چنین کاری را داشته باشند، هرچند اپیلاسیون حتی برای بزرگسالان هم توصیه نمی‌شود. کاربرانی نیز این موضوع را بسیار موثر در تربیت کودکان و بلوغ زودرس آنان می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by کانال تمپو (@temmpo_tel) on

علاوه بر این، تعدادی از کاربران به ختنه پسران در ایران اشاره می‌کنند و آن را یکی دیگر از موارد کودک‌آزاری می‌دانند و امیدوارند تصمیمی صحیح برای این موضوع گرفته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала