ماجرای خبرساز سلبریتی‌ها و بادیگاردهایشان +ویدئو، عکس

© AP Photo / Korea Summit Press Pool 12 محافظ پیاده ماشین کیم جونگ اون را اسکورت کردند+ ویدیو
12 محافظ پیاده ماشین کیم جونگ اون را اسکورت کردند+ ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حضور برخی از سلبریتی‌ها به همراه بادیگارد در مکان‌های عمومی با حواشی بسیار و واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه داشتن بادیگارد در ایران قانونی نیست و به رسمیت شناخته نمی‌شود، حضور افرادی از جمع هنرمندان با محافظان شخصی در فضای مجازی خبرساز و جنجالی شده است. انتشار ویدئوهایی از رفت و آمد این افراد به همراه بادیگارد و محافظان شخصی، واکنش‌های گسترده کاربران در فضای مجازی را به دنبال داشته است.

کاربران از شیلا خداداد، بهنوش بختیاری، شقایق دلشاد و برخی دیگر از هنرمندان مرد و زن نام می‌برند که در کنار محافظان شخصی‌شان در رفت و آمد هستند. آنها ضمن اینکه از این اقدام بسیار متعجب هستند، عقیده دارند این رفتار بدان معناست که آنها خود را برتر از دیگران می‌پندارند و در حقیقت به عموم مردم توهین می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by شقایق دلشاد🎬👠👠 (@shaghayeghdelshad) on

تعدادی از کاربران عنوان می‌کنند حتی این افراد را نمی‌شناسند اما مقصر این ماجرا را خود مردم می‌دانند که آنها را بزرگ کرده و از آنها امضاء خواستند و اکنون شاهد فخرفروشی آنها هستند. این کاربران جلب توجه و دیده شدن را هدف اصلی این افراد می‌دانند.

تعدادی از کاربران نیز با عنوان جملات طنزآمیز حضور این سلبریتی‌ها را با بادیگاردهایشان مضحک می‌دانند، ضمن اینکه عقیده دارند داشتن محافظ تجمل‌گرایی است و حتی چنین رفتاری از هنرپیشه‌‌های هالیودی نیز کمتر دیده می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by masume (@masume.s.m) on


https://www.instagram.com/p/ B1ABbGagW61

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала