دلیلی محکم برای تولید لوازم آرایش مردانه +عکس، ویدئو

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر درگذشت بنیانگذار هنر آرایش مو
درگذشت بنیانگذار هنر آرایش مو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شیوع استفاده از لوازم آرایش در میان پسران و مردان انگلیسی باعث شد شرکت‌های تولید کننده به فکر تولید لوازم آرایش مردانه بیفتند.

به گزارش اسپوتنیک، یک شرکت پژوهشی اروپایی، بر اساس بررسی‌های انجام شده دریافت از میان هر ۲۰ مرد انگلیسی، یک نفر از آنها به طور منظم از لوازم آرایشی استفاده می‌کند. این موضوع دلیلی شد تا شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایش به فکر تولید لوازم آرایش مردانه بیفتند که یکی از این شرکت‌ها نیز کار خود را از نوامبر ۲۰۱۸ با تولید کرم‌های پایه پوست، کرم‌های برنز کننده و ... آغاز کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Perik Tick (@periktick) on

کاربران بسیاری این موضوع را تایید می‌کنند و عنوان می‌کنند هر روز به تعداد مردانی که از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند بیشتر می‌شود و در واقع زشتی استفاده از لوازم آرایش در میان مردان از میان رفته است.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

برخی از کاربران به استفاده بیشتر دو‌جنسه‌ها و همجنسگرایان اشاره می‌کنند و عقیده دارند بسیاری از مردان برای داشتن اعتماد به نفس و جذابیت بیشتر آرایش می‌کنند.
جمعی از کاربران نیز به استفاده مردان ایرانی از آرایشی اشاره دارند و به شدت مخالف این موضوع هستند. اما گروه دیگر زیبایی را برای مرد و زن می‌دانند و استفاده مردان از لوازم آرایش را عادی می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by آموزش آرایش و پیرایش پسرانه (@i_tiekal) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала