دیگر لب به فست فود نزنید

© Sputnik / Petr Chernovدیگر لب به فست فود نزنید
دیگر لب به فست فود نزنید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان علت افزایش حملات قلبی را خوردن فست فود می دانند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از enovosty.com/news، متخصصان دانشگاه نیوکاسل ارتباط غیرمنتظره ای بین رستوران های فست فود و افزایش حملات قلبی در میان شهروندان یافته اند. به عقیده دانشمندان، تاسیس مراکز فست فود جدید ، تعداد حملات قلبی در مجاورت هر محله را به میزان چهار برابر (در هر 100 هزار نفر) افزایش می دهد. 

نوشابه رژیمی کولا و رفع چاقی؟ - اسپوتنیک ایران
نوشابه رژیمی کولا و رفع چاقی؟

کارشناسان پس از تجزیه خصوصیات زندگی 3 هزار نفری که در بیمارستان پزشکی در نیو ساوت ولز با تشخیص سکته قلبی بستری شده بودند ، به ارتباط بین فست فود و حمله قلبی پی برده اند. در حین جمع آوری اطلاعات ، آدرس پستی بیماران نیز مورد توجه قرار گرفت. در نتیجه دانشمندان ارتباطی بین گسترش مراکز فست فود و تعداد دفعات حملات قلبی در مناطق مختلف را یافتند. در طول تجزیه و تحلیل ، داده هایی از جمله سن ، وزن اضافی ، سطح فشار ، وجود بیماری های دیگر و غیره نیز مورد توجه قرار گرفت.

یکی از نویسندگان این مقاله با ارائه نتایج این مطالعه در نشست سالانه متخصص قلب و عروق ، یادآور شد: فست فود منبع زیادی از نمک و چربیهای اشباع را در خود دارد. کمبود ارزش غذایی و در دسترس بودن چنین مواد غذایی باعث می شود ، حملات قلبی و سایر بیماری های قلبی عروقی در میان شهروندان افزایش یابد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала