بازگوی تجربه تلخ کودک آزاری در پخش زنده از تلویزیون +ویدئو

© Sputnik / Mikhail Mordasov /  مراجعه به بانک تصاویر کودک آزاری در مهد کودکی در آمریکا
کودک آزاری  در مهد کودکی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرح تجربه تلخ کودک آزاری از زبان یک مرد میانسال از شبکه دوم صدا و سیمای ایران با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی کوتاه بخشی از صحبت‌های یک مرد میانسال که تجربه خود را از مورد آزار جنسی قرار گرفتن توسط یک فروشنده سنگ در یکی از برنامه‌های اجتماعی شبکه دو صدا و سیما بیان می‌کند، در فضای مجازی منتشر می‌شود که با واکنش کاربران و ایجاد فرصت تبادل‌نظر در این‌باره همراه شده است.
او از کودکی خود می‌گوید که در سن ۵ تا ۶ سالگی به دلیل ناآرامی در خانه و صحبت‌های تحقیرآمیز پدرش از خانه فرار می‌کند و در مسیر به دلیل خستگی و گرسنگی با مردی سنگ فروش روبرو می‌شود که به بهانه کمک، به او تجاوز می‌کند و او این ماجرا را سال‌های سال با خود به دوش می‌کشد و از بازگو کردن آن برای دیگران هراس داشته، اما در نهایت این ماجرا را به راهنمای خود می‌گوید و از به دوش کشیدن این درد رهایی می‌یابد.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران بیان تجربه تلخ این فرد را شجاعانه می‌دانند و با تحسین او، این اتفاق را گامی بزرگ در شکستن تابوی بازگو کردن کودک آزاری‌ در ایران با وجود آمار بسیار بالای کودک آزاری‌ها، می‌دانند. آنها همچنین متجاوزان را مجرم و عنوان نکردن کودک آزاری‌ها و سکوت برای حفظ آبرو را جفا در حق فرد و فرصت دوباره و ایجاد حاشیه امن برای متجاوزان می‌دانند. جمعی از کاربران نیز عقیده دارند پخش این برنامه از رسانه ملی صحیح نبوده و یا بهتر بود چهره شخص نشان داده نمی‌شد، اما کاربران زیادی مخالف این نظر هستند و عنوان می‌کنند قربانی هیچ دلیلی برای خجالت کشیدن نباید داشته باشد و این موضوع را غیرمعمول نمی‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by dard.moshtarak (@_dard.moshtarak) on

جمعی از کاربران خانه امن و راحت را برای محافظت از کودکان در برابر چنین اتفاقاتی بسیار ضروری می‌دانند و بر این باورند تربیت غلط و عدم توجه و آگاهی بخشیدن به کودکان باعث بوجود آمدن کودک آزاری‌ها می‌شود که باید به این موضوع با اهمیت بیشتری توجه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала