بیماری اسرارآمیز باعث بزرگی غیرعادی شکم پسری در هند شد

© AFP 2023 / PAUL ELLISبیماری اسرارآمیز باعث بزرگی غیرعادی شکم پسری در هند شد
بیماری اسرارآمیز باعث بزرگی غیرعادی شکم پسری در هند شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساکن هندی شهر مظفر پور ایالت بیهار در هند به مرضی ناشناخته مبتلا شد که بر اثر این مریضی شکم وی به اندازه غیر عادی متورم می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، ساکن هندی شهر مظفر پور ایالت بیهار در هند به مرضی ناشناخته مبتلا شد که بر اثر این مریضی شکم وی به اندازه غیر عادی متورم می شود.

سوجیت کومار 19 ساله در هفت سالگی از درد و بزرگی شکم شکایت کرد. کودک به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان نتوانستند علت بیماری وی را پیدا کنند. کومار می گوید که هر سال شکم او بزرگتر و بزرگتر می شود و پزشکان همچنان نمی دانند علت چیست.

کومار به غیر از رشد و بزرگی شکمش علائم متداول دیگری مانند اسهال، استفراغ یا ریفلاکس اسید معده ندارد. پزشکان فقط توانستند برای مدت کوتاهی درد بیمار را با دارو کاهش دهند. پزشکان وی را برای آندوسکوپی به پایتخت هند، دهلی نو فرستادند، اما خانواده وی پولی برای این سفر ندارند.

وی بدون توجه به شرایطش در یک مکانیکی مشغول به کار شد. کومار در رابطه با شغل خود گفت: "من عاشق رفتن به سر کار هستم و حدود یک سال پیش در یک کارخانه دوچرخه سازی مشغول به کار شدم. وی در مورد برخورد همکارانش در سرکار گفت:"هیچ کدام از همکارانم به من نمی خندند، آنها به من احترام می گذارند."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала