صحبت‌های جنجالی یکی از مسئولین کاله در رابطه با استفاده از گوشت گربه در فرآورده‌های گوشتی +ویدئو

CC0 / Pixabay / Chiemsee2016 / رقص گربه برای شکار ماهی + ویدئو
رقص گربه برای شکار ماهی + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صحبت‌های غلامعلی سلیمانی در مورد استفاده از گوشت گربه در تولید سوسیس و کالباس برای بسیاری از شهروندان ایرانی ابهام ایجاد کرده و این موضوع با واکنش کاربران در فضای مجازی نیز همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، غلامعلی سلیمانی کارآفرین و بنیان‌گذار فرآورده‌های لبنی و فرآورده‌های گوشتی کاله با حضور در برنامه تلویزیونی فرمول یک درباره استفاده از گوشت گربه در تولید سوسیس و کالباس این‌گونه پاسخ دادند که در کشور ما همه چیز وجود دارد و نیازی نیست که از گوشت گربه برای تولید سوسیس و کالباس استفاده شود، اگر نیاز باشد از گوشت گربه نیز در تهیه سوسیس و کالباس استفاده می‌کنیم، اما هنوز در ایران این نیاز احساس نمی‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

کاربرانی از این صحبت‌ها این‌گونه برداشت کرده‌اند که اگر اکنون از گوشت گربه استفاده نمی‌شود، ممکن است از گوشت موش در تهیه سوسیس و کالباس استفاده می‌شود و ما از آن بی‌خبر هستیم. این کاربران عنوان می‌کنند گرچه این صحبت‌ها با لحن شوخی و مزاح بیان شد اما نشان می‌دهد که ایشان برای مردم هیچ ارزشی قائل نیستند و با میل خود هر کاری که مایل باشند انجام می‌دهند. کاربرانی که به شدت از این صحبت‌ها آزرده‌خاطر شده‌اند نسبت به نظارت وزارت بهداشت انتقاد می‌کنند و عقیده دارند باید محصولات کاله را تحریم کرد. این کاربران عقیده دارند آقای سلیمانی قصد داشته عکس‌العمل و حساسیت مردم را نسبت به این حرف بسنجد تا اگر قصد استفاده از گوشت گربه را دارد یا اگر از آن استفاده می‌کرده قبح این عمل بریزد.

 

عده‌ای از کاربران نیز بیان می‌کنند نباید با بخش کوتاهی از این صحبت‌ها قضاوت کرد اما مردم باید بدانند که محصولات غذایی صنعتی یقینا مضراتی برای بدن انسان خواهد داشت و بهتر است برای حفظ سلامتی به سمت مصرف محصولات غذایی ارگانیک و سالم برویم. این کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که اگر در مضیقه باشیم، آیا آموزه‌های دینی این اجازه را برای استفاده از گوشت گربه و سایر حیوانات می‌دهد یا خیر؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала