عرضه گلاب لوکس با پودر طلا در فروشگاه‌های اینترنتی +عکس

© Photo / Soheil Gargari گل لاله در تهران
 گل لاله در تهران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در برخی از سایت‌های اینترنتی در ایران گلاب با پودر طلا به فروش می‌رسد و این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، عکس‌هایی از نمونه‌های گلاب با پودر طلا در فروشگاه‌های اینترنتی در ایران توسط کاربران در صفحات اجتماعی مختلف منتشر می‌شود که واکنش‌های متفاوت آنها را نیز در پی داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by روزنامه خبرجنوب (@khabarnewspaper) on

پس از نمونه‌های متفاوت خرما، بستنی و نوشیدنی سرد و گرم با پودر طلا برای مشتریان خاص و لوکس‌پسند، اکنون ارائه گلاب با پودر طلا در بازار ایران، با واکنش‌های تند کاربران همراه شده است.
کاربران عنوان می‌کنند در حالی‌که بسیاری از مردم ایران در شرایط کنونی تحت فشارهای اقتصادی قرار دارند و به سختی امرار معاش می‌کنند، به تازگی محصولات متنوعی با گرد طلا در بازار عرضه می‌شود که نشان از ایجاد اختلاف طبقاتی می‌باشد. آنها این سوال را مطرح می‌کنند که ۷۵۰ میلی‌لیتر گلاب با پودر طلا ۳۳۰ هزارتومان و چرا باید برند معروفی مانند ربیع چنین کالای لوکسی را تولید کند و هدفش از ارائه این محصول در بازار چیست؟!

View this post on Instagram

A post shared by گلاب ربیع (@rabeefood) on

 

کاربران متعجب از این‌که در حالی‌که در ایران مانع از فروش بستی‌ با پودر طلا شده‌اند اکنون شاهد عرضه گلاب با گرده طلا هستند. برخی از آنها نیز از سایت دیجی‌کالا انتقاد کرده‌اند که این محصول را در سایت خود ارائه داده است. اما تعداد محدودی از کاربران از این خلاقیت استقبال می‌کنند و آن را جالب می‌دانند. این کاربران معتقدند کسانی که علاوه بر تمایل، توانایی خرید این محصولات را داشته باشند، می‌توانند از این خلاقیت‌ها استفاده کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала