رازهای خوشبختی اعلام شدند

© Fotolia / Pressmasterرازهای خوشبختی اعلام شدند
رازهای خوشبختی اعلام شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روانشناسان توصیه های خود برای خوشبخت بودن انسان را مطرح کردند.

شاخص های رضایت و خرسندی در ایران و سایر کشورهای جهان +عکس - اسپوتنیک ایران
شاخص های رضایت و خرسندی در ایران و سایر کشورهای جهان +عکس
به گزارش اسپوتنیک، خانم پروفسور رافائلا کالاتی، استاد دانشکده روانپزشکی در مجتمع پزشکی"بت ایزرئیل" نیویورک می گوید مسئله خوشبختی در جهان معاصر فوق العاده مهم است. به عقیده وی، خوشبخت بودن به معنای زنده بودن، دوست داشتن کار خود و فراگرفتن حفظ توازن بین جوانب آسان و دشوار زندگی است.
پروفسور کالاتی توضیح می دهد پذیرش آن چیزهایی که نمی توان در زندگی خود تغییر داد و آموختن واکنش مثبت به دنیای اطراف و پیدا کردن نکات مثبت و دلایل برای زندگی ،کلید خوشبختی است.
سازاسیون کوپر، رئیس اتحادیه بین المللی روانشناسی، وابسته به یونسکوگفت برای خوشبختی باید اولویت های خود و این نکته را درک کرد که چه آدمی می خواهی باشی. به گفته وی باید کسانی را پیدا کرد که در رسیدن به این هدف کمک کنند.
پروفسور دمیتری لئونتییف، دانشمند روانشناس روس خاطرنشان ساخت خوشبختی وقتی یگانه هدف زندگی شود، از دست ما فرار می کند و افزود این واقعیت از مدتها پیش برای فیلسوفان جهان معلوم است.
روانشناس روسی در توضیح گفت:" خوشبختی به سراغ کسانی نمی آید که فقط خواهان آن باشند بلکه به سراغ کسانی می آید که برای نیل به چیزهای دیگر تلاش می کنند و رسیدن به خوشبختی نتیجه کوشش آنها است".
پیشتر کارشناسان مرکز Superjob در مسکو به این نتیجه رسیده بودند که شهروندان روس برای خوشبخت بودن به داشتن درآمد ماهانه حداقل سه هزار دلار نیاز دارند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала