برای جلوگیری از سرطان و دیابت، این محصولات را مصرف کنید

© Depositphotos.com / Simplyبرای جلوگیری از سرطان و دیابت، این محصولات را مصرف کنید
برای جلوگیری از سرطان و دیابت، این محصولات را مصرف کنید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شیر و دیگر محصولات لبنی علیه بیماری سرطان و دیابت بسیار مفید می باشند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان اسپانیایی پس از ارزیابی نتایج 14 تحقیق اخیر در خصوص استفاده از شیر و تاثیر آن بر وضعیت سلامت انسان، شیر را یک نوشیدنی موثر علیه بیماری سرطان و دیابت خون، معرفی نمودند. 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال اکسپرس، دانشمندان دانشگاه گرانادا و مادرید اسپانیا اعلام داشته اند که شیر و دیگر محصولات لبنی علیه بیماری سرطان و دیابت بسیار مفید می باشند. 

تاثیر مصرف برنج در لاغری - اسپوتنیک ایران
تاثیر مصرف برنج در لاغری

شیر کم چرب از جمله بهترین نوع شیر در درمان این دو نوع بیماری است.

این دانشمندان پس از 14 تحقیق گسترده، این دانشمندان این نتیجه رسیده اند که استفاده از این نوشیدنی باعث افزایش تراکم معدنی استخوان‌ها و تشکیل عضلات بدن انسان می‌شود. افرادی که از شیر و دیگر محصولات آن استفاده می‌کنند، کم‌تر با خطر مبتلا شدن به سرطان روده بزرگ و مثانه، مواجه می‌باشند.

پیش از این، دانشمندان آلمانی در پی یک تحقیق جدید نتیجه گیری نموده اند که پاتوژن های موجود در گوشت و شیر موجب ابتلا به سرطان می‌شود.

به عقیده پژوهشگران آلمانی در ترکیب شیر، لبنیات و گوشت، پاتوژن ناشناخته موجود است که می تواند باعث التهاب روده بزرگ شود.     

پیش از این در خبرها آمده بود که، کاهو حاوی میزان زیادی آب، ویتامین و مواد معدنی مختلفی مانند کلسیم، ویتامین K، آهن، ویتامین C، ویتامین A و پروتئین است. کاهویتان هر چه سبزتر باشد بهتر است
اگر دچار کالری هراسی هستید بدانید که هر ۱۰۰ گرم کاهو حدود ۱۲ کالری است. به همین دلیل می‌توان این سبزی را همراه خوب لاغری و تناسب اندام دانست. کاهو فاقد چربی است و شما می‌توانید با خیال راحت از آن مصرف کنید. این سبزی پرخاصیت حاوی فیبر و سلولز است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала