واکنش کاربران نسبت به سلبریتی هفت تیرکش +ویدئو، عکس

© Photo / contractortalk.comواکنش کاربران نسبت به سلبریتی هفت تیرکش +ویدئو، عکس
واکنش کاربران نسبت به سلبریتی هفت تیرکش +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا اسلحه محسن افشانی مجوز داشته است!

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار دابسمش محسن افشانی بازیگر ایرانی با سلاح سرد و گرم و بازداشت او،  بسیاری از کاربران نسبت به آن واکنش نشان دادند‌.

عده‌ای از قلابی بودن اسلحه کمری در دست این بازیگر نوشتند. اما عده ای دیگر از کاربران اما نظرشان این است که این اسلحه که او در مقابل دوربین آن را مسلح می‌کند و با آن خط و نشان می‌کشد، یک ماکاروف روسی است که به خاطر وزن و کوچکی آن کاربرد زیادی دارد.

مساله‌ای که در این میان نامشخص است این است که این اسلحه چگونه به دست این بازیگر رسیده است و اصلا آیا او برای داشتن آن مجوز داشته یا خیر.

 

عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که این اسلحه ماکاروف ایرسافت است و مشخصا برای ورزش ایرسافت ساخته و استفادهدمی شود. این اسلحه گلوله های پودری، سرامیکی و رنگی شلیک می کند و کاملا مجاز است و نیاز به مجوز ندارد. البته این دسته از کاربران معتقدند که شاید قدرت نمایی با آن جرم محسوب شود.

عده ای از کاربران نیز معتقدند که او همه این کارها را برای بیان عشق خود به همسرش انجام داده و حواشی جنجالی زیادی برای آن بوجود آمده که بی علت است. این دسته از کابران معتقدند که بجای رسیدگی به این حواشی باید به فکر اختلاس های کلان ملی بود و جلوی آنها را گرفت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала