تی‌شرت های ویژه دوست‌پسر +عکس

CC0 / Pixabay / تی‌شرتی‌های ویژه دوست‌پسر +عکس
تی‌شرتی‌های ویژه دوست‌پسر +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختری عکس خود را بر روی تی‌شرت‌های دوست‌پسرش چاپ کرده تا به همه دخترها بگوید که این پسر متعلق به اوست و از او دوری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، یک دختر جوان برای دور نگاه داشتن سایر دختران از دوست‌پسرش، عکس خود را بر روی تی‌شرت‌های او با متن‌های مختلفی چاپ کرده است تا دختران اطراف این پسر برای آشنایی با دوست‌پسرش گامی بر‌ندارند و تلاش خود را برای دوست شدن با این پسر بی‌فایده بدانند.

این دختر جوان در چاپ تی‌شرت‌ها جملات عاشقانه و تهدید آمیزی را به کاربرده است تا ضمن این‌که از عشق این پسر به خود بگوید، سایر دختران را نیز از نزدیک شدن به او تهدید کرده باشد. و دوست‌پسر او تی‌شرت‌هایی با جملاتی چون «من فقط ابی دوست‌دخترم را دوست دارم و از همه‌ی دختران شهر متنفر هستم، پس لطفا از من دور بمانید.» و یا « اگر این متن را می‌خوانید پس خیلی نزدیک شده‌اید، من دوست‌دختر دارم.» بر تن می‌کند.

کاربران به نگاه غمگین و مظلومانه پسر جوان اشاره می‌کنند و معتقدند این پسر باید خوشحال باشد از این‌که دوست‌دخترش تا این حد او را دوست دارد و برای از دست ندادنش این راه را انتخاب کرده است. اما برخی از کاربران عقیده دارند شاید این دختر ضمن علاقه‌ای که به دوست‌پسرش دارد نسبت به او بی اعتماد است و یا تجربه گذشته‌اش دلیلی برای این کار شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала