هراس خلبانان آمریکایی از بشقاب پرنده ها

© Fotolia / Nikolaynهراس خلبانان آمریکایی از بشقاب پرنده ها
هراس خلبانان آمریکایی از بشقاب پرنده ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجلس سنای کنگره امریکا درباره مسئله اشیای پرنده ناشناخته (بشقاب پرنده ها) نشست های دربسته ای را برگزار کرد.

بشقاب پرنده - اسپوتنیک ایران
پرواز بشقاب پرنده در آسمان کراسنویارسک روسیه+ویدئو
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه پولیتیکو، مقامات نیروی هوایی آمریکا درباره اشیای پرنده ناشناخته ای در آسمان ها صحبت کردند که خلبانان امریکایی با آنها روبرو شده اند.
به گفته سخنگوی سناتور مارک وارنر، کنگره نسبت به این مسئله جدی برخورد می کند چون به امنیت خلبانان امریکایی مربوط می شود و فرق نمی کند که این اشیای پرنده ناشناس "بالن های هواشناسی ، موجودات سبزرنگ فضایی یا چیز دیگری باشند".
تاریخ شگفت زده شدن بشریت توسط اشیاء پرنده ناشناخته و نظارت بر آنها به پایان سال 1940 مربوط می‌شود، زمانی که تقریبا بصورت همان زمان مرزبانان سوئد و سپس یک خلبان آمریکایی به نام کنت آرنولد اظهار داشتند که آنها چندین شیئی ناشناس در آسمان را دیده‌اند که هیچ شباهتی به هواپیما و سایر اجسام پرنده نداشته است. ظاهر غیر معمول این اجسام، شبیه به یک بشقاب چایخوری بود و به همین دلیل آنها را "بشقاب پرنده ها" نامیدند.
امروزه به باور بسیاری اشیا ناشناس پرنده محصول تخریب روابط بین اتحاد جماهیر شوروی و غرب هستند. آنها بدین علت محبوب شدند که سرویس‌های اطلاعاتی ایالات متحده و متحدانش از ترس جاسوسان اتحاد جماهیر شوروی، هواپیماهای شناسایی و بالن ها، مردم عادی را تشویق می کردند که آنها را از وجود تمامی پدیده‌ها و اشیاء غیرمعمولی در آسمان مطلع کند. در دهه اول جنگ سرد تنها بیش از چهار هزار گزارش اینچنینی جمع آوری شد و برخی از آنها به مطبوعات نیز منتقل شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала