تصویر فرزندان وزیر نیرو در دست نماینده‌ای که خود خطا می‌رود +عکس

© Photo / Romina Bagheriتصویر فرزندان وزیر نیرو در دست نماینده‌ای که خود خطا می‌رود +عکس
تصویر فرزندان وزیر نیرو در دست نماینده‌ای که خود خطا می‌رود +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار تصویری از عبدالرحیم خدری، نماینده بوشهر، در صحن مجلس که به تصویر منتسب به فرزندان وزیر نیرو نگاه می‌کند که مشغول خوردن چلوکباب هستند؛ بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، عکس منتشر شده از نماینده مردم بوشهر عبدالرحیم خدری در صحن مجلس با گوشی آمریکایی و در حال تماشای عکس فرزندان وزیر نیرو که ساکن اروپا می‌باشند و در سفر به ایران مشغول خوردن چلوکباب هستند، واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.

ضمن این‌که اخیرا رضا اردکانیان وزیر نیرو در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌ها اظهار کرده بود: «تحریم کنندگان فهمیده‌اند نقطه ضعف ما؛ مصرف است. ما جامعه‌ای مصرفی هستیم؛ چرا چین اینگونه تحریم نمی‌شود؟ چون با یک وعده غذا هم رفع گرسنگی می‌کنند.علت اینکه تحریم شدیم همین بد عادتی در مصرف است.»

کاربران در واکنش به این تصویر عنوان می‌کنند کسانی که شعار تحریم آمریکا را می‌دهند چرا از گوشی‌های آمریکایی استفاده می‌کنند، آیا این بی‌عدالتی حق مردم ایران است؟! و در این شرایط اقتصادی قیمت گوشی این نماینده در حدود ۱۵ میلیون تومان است. چگونه چنین شخصی می‌تواند خود را نماینده مردم معرفی ‌کند. از طرفی وزیری که به مردم توصیه یک وعده غذا را می‌دهد چرا فرزندان خود را فاکتور می‌گیرد. کاربران عنوان می‌کنند این‌ها نمونه‌های کوچکی از این نابرابری‌های حاکم در ایران است که برای همگان روشن شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала