آواز‌خوانی جراح جوان ایرانی برای بیمارش +ویدئو

© Fotolia / Remains آواز‌خوانی جراح جوان ایرانی برای بیمارش +ویدئو
آواز‌خوانی جراح جوان ایرانی برای بیمارش +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشک جراح، برای روحیه بخشیدن به بیماری که به تنهایی در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت، آواز آذری مورد علاقه بیمارش را می‌خواند.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر نوید مدینه‌ای، متخصص قلب در بیمارستان شهید مدنی تبریز چند روز پس از انجام عمل جراحی یکی از بیمارانش، زمانی که متوجه می‌شود بیمار همراهی ندارد و به تنهایی در بیمارستان بستری شده است، تصمیم می‌گیرد برای روحیه بخشیدن به بیمار به سراغ او برود و آواز مورد علاقه‌اش را برایش بخواند. گفته می‌شود بیمار از اهالی یکی از شهرستان‌های تبریز بوده و در چند روز گذشته تنها و بدون همراه در بیمارستان بستری شده بود.
ویدئویی کوتاه از آواز‌خوانی این پزشک در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی کاربران همراه شده است.

کاربران زیادی ضمن تحسین این پزشک، امیدوارند این‌گونه رفتارها در جامعه پزشکان بیشتر شود.
این کاربران، رسیدگی به بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند را در روند بهبودی آنان بسیار موثر می‌دانند.
تعدادی از کاربران عنوان می‌کنند در این روزگار چنین برخوردهایی باور نکردنی است و این بدان معناست که انسانیت هنوز رنگ نباخته تا افرادی مهربان آن را معنا ببخشند. این کاربران عقیده دارند برای خوب کردن حال دیگران نیاز نیست کار خاصی انجام دهیم فقط کافی‌ست به آنان لبخند بزنیم و کمی مهربان باشیم.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند بهتر بود به‌جای این آواز غمگین، آواز شادی خوانده می‌شد تا بیمار شادتر شود.

برخی از کاربران به اخراج یک پرستار به دلیل آواز‌خوانی در یکی از بیمارستان‌های خصوصی در غرب تهران اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند در ایران نمی‌توان بی‌دغدغه آواز خواند و در موارد بسیاری باید پاسخ‌گو شویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала