قایق سواری مردان و زنان برهنه در سد لفور + عکس

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر قایق سواری مردان و زنان برهنه در سد لفور + عکس
قایق سواری مردان و زنان برهنه در سد لفور + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قایق سواری مردان و زنان برهنه در سد لفور سوادکوه شمالی حاشیه ساز شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رکنا، همزمان با روز عید فطر اتفاق عجیبی در سد لفور سوادکوه شمالی روی داده و عده‌ای با پوششی عجیب در مقابل چشم همگان به قایق سوراری پرداختند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران اعلام کرد، در خصوص انتشار تصویری از حضور گردشگران با وضعیت نامناسب در سد لفور در شهرستان سوادکوه‌شمالی ضمن بررسی همه جانبه موضوع و در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی مراتب را سریعا از طریق پلیس امنیت عمومی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی پیگیری کرد.

برابر بررسی‌های به عمل آمده متولی و مسئولیت حوزه سرزمینی سد لفور برعهده آب منطقه ای مازندران بوده و حضور گردشگران در آب مربوط به بخش‌ خصوصی است.

این گزارش حاکی است با شناسایی مسؤول بخش خصوصی، این فرد توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه، شمالی احضار شد.

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این زمینه اظهار کرد: تمهیدات مختلفی برای سفر ایمن گردشگران اندیشیده شده ولی به‌دلیل حجم بالای گردشگران و گستردگی مناطق گردشگری استان، عده معدودی به‌دور از منظر عمومی اقدام به کارهای ضدفرهنگی و اخلاقی می‌کنند که این مساله با انجام بررسی‌های لازم از سوی دستگاه‌های مسؤول مورد رسیدگی قانونی قرار دارد.

گفتنی است سد لفور یا همان سد البرز در دهستان لفور قرار دارد و از سد لفور آب زمین‌های کشاورزی 220 روستای شهرهای بابل، بابلسر، قائمشهر و جویبار تامین می‌شود. این سد همچنین آب ساکنین شهرهای بابل، بابلسر ، امیرکلا ، خزرشهر و فریدون‌کنار را تامین و میزان 10 مگاوات برق تولید می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала