تاثیر ویژه مهاجم مصری بر کاهش اسلام هراسی در انگلیس +ویدئو،عکس

© AP Photo / Dmitri Lovetskyتاثیر ویژه مهاجم مصری بر کاهش اسلام هراسی در انگلیس +ویدئو،عکس
تاثیر ویژه مهاجم مصری بر کاهش اسلام هراسی در انگلیس +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طبق پژوهش انجام شده از سوی دانشگاه استنفورد، پس از پیوستن محمد صلاح به تیم لیورپول، آمار جرایم ناشی از نفرت ۱۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج پژوهشی در دانشگاه استنفورد، نشان می‌دهد که با پیوستن محمد صلاح فوتبالیست مصری به تیم لیورپول، جرم و جنایت‌های نژادپرستانه ۱۹ درصد کاهش داشته است. و همچنین باعث کاهش ۵۰ درصدی توئیت‌های اسلام هراسانه هواداران لیورپول نسبت به هواداران دیگر باشگاه‌ها از سال ۲۰۱۷ شده است.

لیورپول سومین شهر انگلستان پس از لندن و منچستر در زمینه اسلام هراسی می‌باشد. اما طبق این تحقیقات مشخص شده است که کاهش اقدامات ضد اسلامی در این کشور به دلیل حضور موفق محمد صلاح بازیکن مسلمان، رفتارهای او از جمله سجده‌ای که پس از به ثمر رساندن گل‌هایش به‌جا می‌آورد و افزایش آشنایی مردم این کشور با اسلام می‌باشد.

استیو روترام نامزد حزب کارگر شهر لیورپول در این‌باره گفت: «صلاح باعث شده که جامعه کوچک ما نزدیکی بیشتری به هم احساس کنند. میراث او فراتر از زمین فوتبال است. اینکه یک نفر به تنهایی بتواند اسلام هراسی را نابود کند، دستاورد فوق العاده‌ای است. او نقشی مانند جان بارنز برای سیاهان شهر لیورپول در دهه هشتاد دارد.»

کاربران عنوان می‌کنند نه تنها حضور درخشان محمد صلاح بلکه اخلاق خاص او و رفتارهای سنجیده‌اش زمینه‌ساز این اتفاق خوب شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала