خدمات منحصر بفرد مدرسه لاکچری در تهران +عکس

© Fotolia / Andreas Schindlخدمات منحصر بفرد مدرسه لاکچری در تهران +عکس
خدمات منحصر بفرد مدرسه لاکچری در تهران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مدرسه لاکچری در تهران به دانش آموزان خود خارج از عرف مدارس خدمات می دهد!

به گزارش اسپوتنیک، خدمات یک مدرسه لاکچری در تهران سبب شده است تا دانش آموزان تخصص های مختلفی را در مدرسه آموزش ببینند.
دانش‌آموزان در این مدرسه باید یک موسیقی را به صورت تخصصی آموزش ببینند. همچنین زبان دوم خارجی، یک ورزش تخصصی، شنا، یوگا، زومبا و آموزش کامپیوتر از جمله خدمات این مدرسه به دانش آموزان خود می باشد.
همچنین گفته شده است که دانش آموزان این مدرسه عاشق اردوهای خارج از کشور هستند. اولیای این دانش آموزان برای سفر به کشور سوئد ۳۰ میلیون و برای دیدن شهر پاریس ۵۰ میلیون هزینه کرده اند.

این مدرسه اردوی داخلی و خارجی دارند و برنامه ویژه ای برای کنکوری‌ها دارند و برای آنان کلاس‌های خاص برگزار می‌کنند.

گفته شده است که شهریه‌ دریافتی این مدرسه از اولیا در مقطع ابتدایی ۱۵ میلیون تومان، متوسطه اول ۱۹ میلیون تومان و متوسطه دوم ۲۳ میلیون تومان است.

 

View this post on Instagram

من میگم ما دهه شصتی ها خیلی مظلوم بودیم شما میگید نه 😉 اون موقع ها یادمه توی مدرسه اگه برنامه اردویی چیزی بود مارو با مینی بوس و اتوبوس های بنز قدیمی (از همون مدلها که همیشه بوی تخم مرغ میداد) میبردن سینما 😊 سالی یک بارم میبردنمون موزه عبرت! تا عبرت بگیریم 😉 خلاصه همین بود و بس! اما بگم براتون از ارودوهای مدرسه ای در #تهران! که بچه هارو با هزینه ناقابل پنجاه میلیونی به کشور فرانسه و به موزه لوبر!, نه لوبور!, ای بابا چی بود اون موزه معروفه 😜 آها لوور پاریس میبرن 😰 بله دیگه! اینجوریه! البته نوش جونشونا ولی چرا ما توی کشور اختلاف طبقاتی نداریم ؟ 😜 اصلا جالب نیست همه توی یک سطح کیفی داریم زندگی میکنیم! به نظر مسئولین یه فکری هم برای این موضوع بکنن! والا.. #کاریکاتور #موزه #لوور #لاکچری #مدرسه_لاکچری #تغییر #نسل #دهه_شصت #دهه_نود #برداشت_آزاد #امکانات #رفاه #متفاوت #اردو #اردو_لاکچری #اختلاف_طبقاتی #مدرسه #قدیم #art #دهه_شصتیا #comics #دهه_هشتادی #قدیما #caricature #عدالت #cartoon #عدالت_اجتماعی #تور_فرانسه #تور_لاکچری.. اثری از: پروانه ایزدخواست @caricature.pic.. How do you feel about this?. Please mention your friends

A post shared by کاریکاتور و تصاویر مفهومی (@caricature.pic) on May 25, 2019 at 10:36am PDT

عده ای از کاربران عنوان کردند که آنها هیچکدام از این امکانات را نداشتند. بسیاری از کاربران نیز عنوان کردند که این مدرسه متعلق به دهک بالای جامعه و آقازاده ها می باشد.

 

بسیاری از کاربران نیز فرصت را مغتنم شمرده و این مدرسه لاکچری را با مدارس واقع در روستاهای دور افتاده ایران که دانش آموزان بر روی زمین می نشینند مقایسه کردند و از تبعیض در تحصیل سخن گفتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала