یک روش موثر برای لاغرشدن شکم گنده ها

© Fotolia / Sentelloیک روش موثر برای لاغرشدن شکم گنده ها
یک روش موثر برای لاغرشدن شکم گنده ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان انجمن پیرپزشکی آمریکا به این نتیجه رسیده اند که تمرینات ورزشی تناوبی یا اینتروال برای خلاصی از چربی در ناحیه شکم موثر هستند.

این غذاها شکمتان را چاق می کند - اسپوتنیک ایران
این غذاها شکمتان را چاق می کند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از MedicalXpress، دانشمندان می گویند به موازات افزایش سن انسان، حجم عضلات وی کاهش یافته و اغلب، بافت های چربی در ناحیه شکم، گردن و صورت وی ذخیره می شود. این نوع چاقی، خطر ابتلا به بیماری ها قلب و عروق را افزایش می دهد.
افراد 70 ساله به بالا در آزمایش دانشمندان شرکت کردند. نیمی از آنها سه بار درهفته به تمرینات ورزشی تناوبی پرداخته و نیمی دیگر به شیوه زندگی عادی خود ادامه دادند.
ابتدا مدت تمرینات ورزشی تناوبی 18 دقیقه بود و سپس به 36 دقیقه افزایش یافت. تمرینات ورزشی تناوبی به قسمت های فعالیت کوتاه و استراحت کوتاه مثلاً قسمت های دو دقیقه ای فعالیت سریع (شدید) و استراحت (بطور مثال راه رفتن آرام) تقسیم می شود. در این روش معمولا زمان فعالیت و استراحت برابر است.
آن شرکت کنندگانی که به تمرینات ورزشی تناوبی پرداخته بودند، در مقایسه با افرادی که به زندگی عادی خود ادامه داده بودند، به میزان یک سوم لاغر شده و چربی بدنشان کمتر شد. همچنین حجم عضلات این افراد افزایش یافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала