تعجب توریست ترکیه‌ای در سفر به ایران از تبدیل دلار به ریال +ویدئو

© Flickr / Ivar Husevåg Døskelandتعجب توریست ترکیه‌ای در سفر به ایران از تبدیل دلار به ریال +ویدئو
تعجب توریست ترکیه‌ای در سفر به ایران از تبدیل دلار به ریال +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک گردشگر اهل ترکیه که از تبدیل ۱۰۰ دلار به ریال مبلغ زیادی را در دست دارد بسیار هیجان زده و متعجب شده و این اتفاق را با کاربران در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از صحبت‌های یک گردشگر ترکیه‌ای در فضای مجازی منتشر می‌شود که از سفر به "ایران" و ارزان بودن سفرش بسیار خوشحال است. او با تبدیل ۱۰۰ دلار به ریال، مبلغ زیادی را در دست دارد و از مجانی بودن زندگی یک توریست در "ایران" با شرایط اقتصادی موجود می‌گوید.

کاربران ایرانی معتقدند کشور "ایران" نسبت به کشور دیگر ارزان‌تر است، به همین علت این توریست نیز از ارزان بودن پول ایران بسیار متعجب شده است و مسلما ۱۰۰ درصد با قیمت هر یک دلار پانزده هزار تومان، معادل یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌شود که در "ایران" این مبلغ حقوق یک کارگر است. برخی از کاربران از مقایسه این توریست خشمگین شده‌اند و ضمن ابراز تاسف از شرایط موجود و وضع اقتصادی در "ایران"، به وضعیت اقتصادی کشور "ترکیه" اشاره می‌کنند که هر یک دلار نسبت چند سال گذشته چهار برابر شده است و شرایط این کشور را چندان بهتر از "ایران" نمی‌دانند. همچنین تعدادی از کاربران که این ویدئو را ساختگی می‌دانند، از شرایط اقتصادی موجود در ایران شکایت می‌کند و عقیده دارند بایستی با توریست‌ها به دلار حساب کرد تا از تبدیل دلار به ریال، ایرانیان تحقیر نشوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала