آیا شما در حمام پاهای خود را می‌شویید +عکس

© REUTERS / Suhaib Salemآیا شما در حمام پاهای خود را می‌شویید +عکس
آیا شما در حمام پاهای خود را می‌شویید +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا زمانی که به حمام می‌روید پاهایتان را با آب و صابون می‌شویید؟! پرسشی بحث برانگیز در فضای مجازی.

به گزارش اسپوتنیک، از آنجا که شستن پاها هنگام حمام کردن نادیده گرفته می‌شود، این موضوع به یکی از بحث‌های داغ در فضای مجازی تبدیل شده است که تعداد زیادی از کاربران عنوان می‌کنند به این موضوع دقت نکرده بودند و نمی‌دانستند این موضوع مهم می‌باشد و با هر بار حمام رفتن باید پاهای خود را با آب و صابون بشویند. همچنین آنها بر این نظرند که بسیاری از مردم به این موضوع توجه نمی‌کنند و نمی‌دانند این اتفاق دقیقا از چه زمانی اتفاق افتاده است.

دیگر کاربران نیز که نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند، نظرات و تجربیات خود را با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارند. تعدادی از کاربران عنوان می‌کنند این موضوع بایستی توسط مادر به فرزند آموزش داده شود و از زمانی که فرد دیگر بزرگ شده است باید به آن توجه کند.

برخی از کاربران عقیده دارند شستن پاها در حمام چندان ضروری نیست چرا که با شستن سر و سایر نقاط بدن که در دوش گرفتن به آن توجه می‌شود، پاها نیز شسته می‌شوند و نیازی به شستشوی روزانه پاها و همه‌ی بدن نیست. از طرفی این شستشو به پوست نیز آسیب خواهد زد، بنابراین دو بار در هفته برای پاکیزگی پاها، شستن پاها در حمام کافی است. البته نظر برخی از کاربران مخالف این کاربران بوده و معتقدند شخصی که به حمام می‌رود و پاهایش را نمی‌شوید مانند ماشینی است که شسته شده است در حالیکه چرخ‌هایش همچنان کثیف هستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала