ازدواج دو کارتن‌خواب بهبود یافته در تهران +عکس،ویدئو

© Fotolia / J. Mihatschازدواج دو کارتن‌خواب بهبود یافته در تهران +عکس،ویدئو
ازدواج دو کارتن‌خواب بهبود یافته در تهران +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویر ازدواج دو کارتن خواب بهبود یافته در “تهران“ در جشن پیمانداری در فضای مجازی منتشر می‌شود و کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها یک نهاد مردمی، غیر دولتی و غیر سیاسی با هدف حمایت از زنان، مردان و کودکان آسیب دیده اجتماعی از سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرده است و به عنوان حامی تخصصی افراد درگیر با معضل کارتن خوابی، فعالیت خود را در هفت حوزه جذب، درمان، سرپناه، آموزش، اشتغال، بازگشت به خانواده و بازگشت به بدنه جامعه متمرکز کرده است.

مراکز جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها هر ساله جشن «پیمانداری» برای قرار سالیانه بهبودیافتگان برگزار می‌کند و جشن امسال آنها با برگزاری ازدواج دو بهبود یافته به نام‌های "سمانه" و "سعید" همراه شد.

 

"سعید" از «سرای امید» با ۳ سال و ۶ ماه و ۲۱ روز بهبودی و پاکی از اعتیاد و "سمانه" با ۲ سال از «سرای مهر» در جشن پیمانداری، با یکدیگر پیمان ازدواج نیز بستند. این خبر در فضای مجازی منتشر می‌شود کاربران بسیاری نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند.

کاربران بسیاری ضمن آرزوی خوشبختی برای آنها، امیدوارند الگویی باشند برای همه انسان‌های آسیب دیده و عنوان می‌کنند برای بازگشت به زندگی هیچ وقت دیر نیست و هیچ غیر‌ممکن و محالی وجود ندارد. برخی از کاربران نیز معتقدند زندگی این دو جوان تنها به شب ازدواجشان ختم نمی‌شود بنابراین بهتر بود که تصاویر آنها در فضای منتشر نمی‌شد. همچنین تعدادی از کاربران عنوان می‌کنند در مملکت "ایران" که رتبه چهارم منابع نفتی را دارد شایسته نیست حتی یک کارتن خواب یا فقیر وجود داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала