حضور جنجالی محمدرضا گلزار در کنسرت گوگوش +ویدئو،عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حضور جنجالی محمدرضا گلزار در کنسرت گوگوش +ویدئو،عکس
حضور جنجالی محمدرضا گلزار در کنسرت گوگوش +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در فضای مجازی، با گذشت چندین سال از حضور “محمدرضا گلزار” در کنسرت “گوگوش” همچنان به این موضوع واکنش‌های تندی نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از پخش برنامه‌ای ویژه با عنوان «برنده باش» و با اجرای "محمدرضا گلزار"، علاوه بر واکنش تعدادی از مجریان صدا و سیمای "ایران" به این اتفاق و انتقاد از معیار انتخاب این سلبریتی، بسیاری از کاربران در فضای مجازی نیز ضمن واکنش به این موضوع، به حضور او در کنسرت "فائقه آتشین" با نام هنری "گوگوش" اشاره میکنند و عقیده دارند چگونه شخصی که به خواننده ضدانقلابی اظهار دوستی و ارادت می‌کند و برای او تعظیم می‌کند اکنون مجری اول شبکه سوم صدا و سیمای "ایران" می‌شود.

کاربران بر این باورند که بهترین و پربیننده‌ترین ساعت آنتن شبکه ۳ در حالی در اختیار‌ "محمدرضا گلزار" قرار دارد و همچنین بسیاری از برنامه‌های گفتگو محور تمام شبکه‌ها در اختیار بازیگر و بازیکن قرار دارد که انسان‌های اندیشمند، متفکر، اساتید دانشگاه و حوزه، دکتر، دانشمند و مهندس، نویسنده و شاعر و هنرمند واقعی و بسیاری دیگر در تلویزیون "ایران" جایگاهی ندارند و هیچ شخصی پاسخ‌گو این موضوع نمی‌باشد.

کاربران عقیده دارند صدا و سیما تبدیل به یک دستگاه سلبریتی‌ساز و سلبریتی‌پرور شده است که مشخص نیست این روند تا چه زمان ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین برخی از کاربران، وزارت ارشاد و رسانه‌ها و پس آن مردم را مقصر این اتفاقات می‌دانند که در انتخاب هنرمندان واقعی و احترام به آنان اشتباه می‌کنند و بازیگران سودجو را حمایت می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала