فرودگاه چانگی سنگاپور رکورددار بهترین فرودگاه جهان +ویدئو،عکس

© AFP 2023 / Ozan Koseفرودگاه چانگی سنگاپور رکورددار بهترین فرودگاه جهان +ویدئو،عکس
فرودگاه چانگی سنگاپور رکورددار بهترین فرودگاه جهان +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرودگاه “چانگی” با معماری بسیار زیبا، تسهیلات پیشرفته و عملکردی در سطح بالا از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین فرودگاه‌های جهان است.

به گزارش اسپوتنیک، فرودگاه "چانگی" سنگاپور (Singapore Changi Airport) یکی از
از بزرگ‌ترین پایگاه‌های تردد هوایی در جنوب شرق آسیا، توانست در سال ۲۰۱۹ برای هفتمین سال متوالی عنوان بهترین فرودگاه جهان را به خود اختصاص دهد.

یکی از دلایل محبوبیت این فرودگاه در بین مسافران، امکانات تفریحی رایگان همچون سالن سینمای ۲۴ ساعته، باغ پروانه، استخر در ارتفاع و… می‌باشد. بهترین هتل فرودگاهی و بزرگ‌ترین آبشار سرپوشیده جهان در این فرودگاه وجود دارد. مجموعه «jewel» فرودگاه "چانگی" در سه طبقه مجزا ساخته شده است و شامل پارک "کانوپی" (Canopy Park)، دره جنگلی و گرداب بارانی می‌باشد که آبشار در مرکز آن قرار دارد.

کاربران بسیاری با مشاهده تصاویر و ویدئوهای فرودگاه "چانگی"، یکی از دیدنی‌های بسیار زیبا در سفر به "سنگاپور" را فرودگاه "چانگی" می‌دانند.

بسیاری از کاربران ایرانی نیز با مقایسه این فرودگاه با فرودگاه بین المللی "امام خمینی" در "تهران"، نظرات خود را بیان می‌کنند و عقیده دارند دو فرودگاه بین المللی "امام خمینی" و "ملک عبدالعزیز" نیز در رقابت برای کسب بدترین فرودگاه‌های بین الملی جهان هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала