پراید اشانتیون خریدهای میلیاردی از نمایشگاهی در تهران شد +عکس

© Flickr / L.C. Nøttaasenپراید اشانتیون خریدهای میلیاردی از نمایشگاهی در تهران شد +عکس
پراید اشانتیون خریدهای میلیاردی از نمایشگاهی در تهران شد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تبلیغ عجیب یکی از نمایشگاه‌های لوکس خودرو که به ازای خرید یک و نیم میلیارد تومانی، یک دستگاه پراید ۱۱۱ صفر کیلومتر هدیه می‌دهد با واکنش کاربران همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، نمایشگاه خودرویی در "تهران" به مشتریان خود به ازای خرید یک و نیم میلیاردی، یک دستگاه پراید ۱۱۱ هدیه می‌دهد. تصویر این آگهی در شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده توسط کاربران منتشر می‌شود و از آن به عنوان فاصله طبقاتی یاد می‌کنند.

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند پراید صفر کیلومتر در حالی اشانتیون خریدهای میلیاردی می‌شود که عده‌ای توان تهیه پول خرید این ماشین را حتی با وام نیز ندارند و یقینا کسی که یک و نیم میلیارد برای خرید ماشین هزینه می‌کند، به داشتن پراید احتیاجی نخواهد داشت.

تعدادی زیادی از کاربران، شرایط اقتصادی حاکم در "ایران" را بسیار بد عنوان می‌کنند و معتقدند فاصله طبقاتی تنها به اشانتیون شدن پراید ختم نمی‌شود بلکه در موارد بسیاری می‌توان آن را به چشم دید و این اتفاق در کشوری به وقوع پیوسته است که از منابع طبیعی غنی می‌باشد؛ و در واقع درصدی از ایرانیان که بوسیله پراید روزگار خود را می‌گذرانند، سوار بر اشانتیون‌های عده‌ای دیگر شده‌اند.
علاوه بر این، تعبیر برخی از کاربران از این آگهی تحقیر گروه خودروسازی "سایپا" می‌باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала