لوازم آرایشی معصومه در اروپا +عکس، ویدئو

CC0 / / لوازم آرایشی معصومه در اروپا +عکس، ویدئو
لوازم آرایشی معصومه در اروپا +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مادر و دختری که موفق شده اند با استفاده از ابتکار و خلاقیت های خودشان بازار لوازم آرایشی و بهداشتی را در اروپا به دست بگیرند!

به گزارش اسپوتنیک، یک مادر و دختر ایرانی توانستند یک برند لوازم آرایشی با نام "معصومه" را تبدیل به یک برند بسیار معتبر در اروپا و جهان تبدیل کنند.

"معصومه عبدی" و دخترش "نسرین ژیان" بنیانگذاران و صاحبان برند "معصومه" در اواخر دهه ۸۰ در "ماربلا"، سعی کردند به صورت خانوادگی در این کار تجاری تلاش زیادی بکنند تا خود را از دیگر رقبا فاصله بگیرند. لوگوی این برند به شکل طرح تخت جمشید است.

این برند کرم های خود را بر اساس حکمت های ایران باستان بر پایه خاویار، زعفران و الماس درست می کند.
از مشتریان بین المللی این کرم های جادویی، "ملکه لتیسیا"، "ملکه نورالحسین "ایزابل پرییسلر"، "رافائل نادال"، "کریستیانو رونالدو" و… اشاره کرد.

 

درباره نمایندگی آنها در "ایران" اطلاعاتی در دسترس نمی باشد اما با توجه به تحقیقاتی که انجام شد آنها در "اسپانیا" و در شهرهای مختلف این کشور محصولات خود را عرضه می‌کنند که طرفداران بسیار زیادی را هم دارند.

 

"نسرین ژیان" بالاترین سمت را در این کمپانی دارد.
سایت رسمی این برند لوازم آرایش به صورت http://www.massumeh.com می باشد و توانسته است بخوبی رضایت مشتری را جلب کنند و مهمترین عامل موفقیت آنان نیز رضایت مشتری و کیفیت می باشد.

 

بسیاری از کاربران با تحسین حرکت موفقیت آمیز این مادر و دختر عنوان کردند که این روزها متاسفانه در کشور ایران لوازم بهداشتی و آرایشی زیادی از کشور چین وارد می‌شود که به هیچ عنوان کیفیت لازم و استاندارد را نداشته و حتی آسیب های بسیار زیادی را به پوست بانوان و مصرف کنندگان می زنند، خوب است که از لوازم آرایشی معصومه محصول این مادر و دختر ایرانی الاصل استفاده کرد.

 

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که می توان در داخل ایران هم لوازم آرایشی با کیفیت ایرانی تولید کرد تا دیگر بانوان از لوازم آرایشی چینی استفاده نکنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала