ماجرا و حواشی اخراج سرمربی تیم سایپا +ویدئو،عکس

© Photo / IRNAماجرا و حواشی اخراج سرمربی تیم سایپا +ویدئو،عکس
ماجرا و حواشی اخراج سرمربی تیم سایپا +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
“علی دایی” سرمربی تیم “سایپا” پس از بازی “سایپا” و “ذوب آهن”، از مدیران باشگاه “سایپا” انتقادات کرد و این موضوع باعث اخراج او از باشگاه شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از دیدار تیم‌های "سایپا" و "ذوب آهن اصفهان"، "علی دایی" سرمربی تیم "سایپا"در مصاحبه‌ای نسبت به شرایط بازیکنان و حق و حقوق آنان به شدت از مدیران باشگاه انتقاد کرد و همین موضوع دلیلی برای اخراج او از سوی مدیران این مجموعه شد. در ویدئو زیر صحبت‌ها و انتقادات او را مشاهده خواهید کرد.

باشگاه "سایپا" درباره برکناری "علی دایی" بیانیه‌ای منتشر کرد و توضیح داد: «در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های "سایپا" و "ذوب آهن اصفهان"، در روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت رفتار غیر حرفه‌ای، مصاحبه خارج از عرف و اظهار نظر غیر تخصصی جناب آقای "علی دایی"، منشور اخلاقی و مفاد قرارداد فی‌مابین با باشگاه "سایپا" را زیر پا گذاشت و صحبت‌های او بی‌احترامی به مجموعه گروه خودروسازی "سایپا" است. هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی "سایپا" قرارداد "علی دایی" را به عنوان سرمربی تیم فوتبال "سایپا" فسخ و او را از باشگاه اخراج می‌کند.»

"علی دایی" نیز در واکنش به اخراج شدنش از باشگاه "سایپا" نوشت: «من همیشه و در همه حال از حق بچه‌هایم دفاع می‌کنم. چه سال پیش که با آن همه مشکلات آسیایی شدیم و چه امسال که با دست خالی شروع کردم و عملا با تیم جوانان کار کردم و در بسیاری از بازی‌ها بچه‌های ۱۸ ساله بازیکنانم بودند. از کسی باکی ندارم، همیشه از حق خودم و تیمم دفاع کرده و خواهم کرد.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала