بازتاب جنجال پست توییتری مهناز افشار +عکس،ویدئو

CC0 / Pixabay / بازتاب جنجال پست توییتری مهناز افشار +عکس،ویدئو
بازتاب جنجال پست توییتری مهناز افشار +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توییت و اظهارنظر “مهناز افشار” نسبت به توییت یک حساب جعلی و همزمانی آن با قتل یک روحانی همدانی حاشیه‌های زیادی را در پی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، "مهناز افشار" با بازنشر توییتی از یک حساب کاربری جعلی با تصویر یک روحانی و به نام" سید مصطفی حجازی" هیاهوی زیادی در فضای مجازی به راه انداخت و حاشیه ساز شد.

این توییت که درباره درخواست یک روحانی برای صیغه شدن دختران مجرد ایرانی با نیروهای «حشدالشعبی» عراقی بود، همزمان با قتل طلبه همدانی و ادعاهای اطرافیان قاتل منتشر شد که بیشتر به این موضوع دامن زد.

اگرچه "مهناز افشار" پس از مشخص شدن جعلی بودن این توییت، آن را از حساب کاربری‌اش حذف کرد اما با واکنش بسیاری از شهروندان ایرانی و انتقادات روبرو شد که غالب آنها او را محکوم کردند و خواستار محاکمه او شدند.

علاوه بر این معاون دادستان کل در امور فضای مجازی به این حواشی واکنش نشان داد و گفت: «قطعا سلبریتی‌ها تاثیر جدی در این قضایا دارند و باید خیلی در مطالبی که منتشر می‌کنند، دقت کنند. آن ها باید در منابع خبری خود دقت کنند زیرا می‌دانند کوچکترین صحبتی که داشته باشند، تاثیرگذار خواهد بود.»

کاربران عنوان می‌کنند به دلیل اینکه در جامعه ایرانی آزادی بیان وجود ندارد، مردم نظرات خود را در فضای مجازی با دیگران به اشتراک می‌گذارند و منتشر می‌کنند؛ خانم افشار نیز نظر خود را بیان کرد و دلیلی نمی‌شود که این اتفاقات را به هم ربط داد و گفت او زمینه قتل طلبه همدانی را فراهم کرده است.

همچنین بسیاری از کاربران در واکنش به صحبت‌های روحانیون که سلبریتی‌ها را در بسیاری از مسائل مقصر می‌خوانند، عنوان می‌کنند که چطور ممکن است که شما سریعا به این اتفاقات واکنش نشان می‌دهید اما فحشا، فساد، اختلاس‌ و گرانی‌ها را نمی‌بینید. این کاربران تعدادی از افرادی را که در مسائل مختلف اظهارنظر می‌کنند را نام می‌برند و خواستارند که به صحبت‌های آنان نیز واکنش نشان دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала