فروش و معاوضه قبرهای میلیاردی در مشهد +عکس،ویدئو

© Photo / Faruk Ateşفروش و معاوضه قبرهای میلیاردی در مشهد +عکس،ویدئو
فروش و معاوضه قبرهای میلیاردی در مشهد +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آگهی‌های بسیاری از فروش و معاوضه خانه‌های ابدی در “مشهد” به قیمت ماشین‌های مدل بالا و آپارتمان‌های لوکس در فضای مجازی به چشم می‌خورد که با واکنش کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست که علاوه بر گرانی قیمت قبرها، صحبت از معاوضه و فروش قبرهای میلیاردی در فضای مجازی به چشم می‌خورد. در تصویر زیر آگهی معاوضه یک قطعه قبر در «حرم رضوی» در مرکز شهر ‘مشهد" در استان "خراسان رضوی" در "ایران" را با زمینی در "شاندیز" یا آپارتمان در "کوهسنگی" را مشاهده می‌کنید.

بسیاری از کاربران عقیده دارند با این قبرهای خاص حتی مرگ هم برای عموم مردم گران شده است و با عنوان «تجارت قبر» از این اتفاق یاد می‌کنند و مایلند بدانند صاحب این قبرها چه کسانی هستند و چگونه آنها صاحب این قبرها شده‌اند؟! و آیا در مملکتی که مردم بسیاری گرسنه هستند و بسیاری در سیل اخیر بی‌خانمان شده‌اند چنین رفتارهایی صحیح می‌باشد؟!

هر چند موضوع قبرهای میلیونی و میلیاردی پیش از این نیز مطرح شده بود و در برنامه «حالا خورشید» مجریان به آن واکنش نشان داده بودند اما اتفاق خاصی برای ممانعت از چنین آگهی‌ها و خرید و فروش‌هایی صورت نگرفته است و همچنان بازار فروش قبرهای میلیونی و میلیاردی به راه است.

همچنین تعدادی از کاربران علاوه بر قبرهای میلیاردی، به سنگ قبرهای میلیاردی نیز اشاره می‌کنند و دلیل این اتفاقات را عدم توجه و نظارت صحیح از سوی مسئولین و تمایل تعداد زیادی به خرید این قبرهای می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала