بنر تبلیغاتی حاشیه ساز یک سالن زیبایی در بابل +عکس

© AP Photo / Pablo Gorondiبنر تبلیغاتی حاشیه ساز یک سالن زیبایی در بابل +عکس
بنر تبلیغاتی حاشیه ساز یک سالن زیبایی در بابل +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تبلیغ یک آرایشگاه زنانه در شهر″بابل″ با نصب بنری تبلیغاتی و نشاندن خانم جوانی جلوی این بنر، جنجال آفرین شد.

به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی پس از انتشار تصویری از حضور یک خانم جوان در کنار بیلبورد تبلیغاتی یک سالن زیبایی در خیابان ″شریعتی″ شهر ″بابل″ در استان ″مازندران″ با شعار «زیبایی تان را به رخ بکشید»، در فضای مجازی، باعث شد شهرداری ″بابل″ به این اتفاق واکنش نشان دهد و بلافاصله این بنر تبلیغاتی را پایین بیاورد و با مجری این طرح نیز برخورد کند. علاوه بر این موضوع دستور پلمپ این سالن زیبایی نیز از سوی مسئولین مربوطه صادر شد.

تصاویر مربوط به این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و این اتفاق با حواشی بسیار، سوژه ای داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است و کاربران بسیاری به این تبلیغ زنده واکنش های گوناکونی نشان دادند.

کاربران عنوان می کنند چگونه در تبلیغات پاساژها و صدا و سیما حضور بانوان در تبلیغات ممکن است اما در اینجا با عنوان «ضد اخلاقی» و «ضد ارزشی» از آن یاد می شود. به این ترتیب زیبایی تان را به رخ نکشید به دلیل اینکه با شما برخورد می شود.
بسیاری از این کاربران نیز عقیده دارند ایده این بنر تبلیغاتی نمی تواند مصداق استفاده ابزاری از زنان باشد، چرا که برای تبلیغ یک آرایشگاه زنانه بوده و نمی شود انتظار داشت یک مرد در تبلیغات حاضر شود، بنابراین این سوال مطرح می شود که چه تخلفی صورت گرفته است و چرا باید این سالن زیبایی پلمپ شود؟ و آیا این اتفاق مشابه داستان خواستگاری در پاساژ در شهر ″اراک″ نمی باشد؟!

این اتفاق کاربران مخالف بسیاری نیز داشته است که عقیده دارند نه تنها اسلام مخالف زیبایی نمی باشد بلکه به آن در چارچوب خانواده نیز توصیه کرده است. یک خانم نباید ارزش خود را برای یک آگهی تبلیغاتی پایین بیاورد و شخصی که این کار را انجام داده است ارزش خود در چنین حد و اندازه ای می داند.

برخی از این کاربران به یکی دیگر از چنین آگهی های تبلیغاتی اشاره کردند که برای تبلیغ یک برند شکلات، از یک زن با پوشش و آرایش مناسب مهمانی، استفاده شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала