زندگی عادی همراه با تکنولوژی در ژاپن +ویدئو

© Fotolia / .shockزندگی عادی همراه با تکنولوژی در ژاپن +ویدئو
زندگی عادی همراه با تکنولوژی در ژاپن +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقتی از تکنولوژی در ژاپن حرف می زنیم از چه می گوییم!

به گزارش اسپوتنیک، "ژاپن" یکی از کشورهایی است که پیشرفت تکنولوژی در آن زبانزد خاص و عام است. این کشور با بکارگیری ایده های ساده و کاربردی در تکنولوژی توانسته است زندگی مردم را شادتر و ساده تر کند.

بعنوان مثال می توان به خودروهای بدون راننده اشاره کرد. همچنین دستگاه هایی که کارت ها را رج می زنند و بین بازیکنان پخش می کنند نیز از جمله تکنولوژی های کاملا ساده اما کاربردی در "ژاپن" است. وسیله هایی هوشمند برای آشپزی در آشپزخانه که کار وقتگیر آشپزی را راحت‌تر و سریع تر کرده نیز از جمله تکنولوژی های ساده اما کاربردی در "ژاپن" است.

در زمینه شهری نیز استفاده از جاروبرقی هایی برای جمع کردن زباله ها، استفاده از صندلی های که مجهز به شارژر بلوتوثی گوشی های تلفن هستند نیز از جمله تکنولوژی های به کار رفته در این کشور است.

بسیاری از کاربران معتقدند که کشور "ژاپن" که به سخت کوشی نیز معروف است، توانسته تکنولوژی را در ساده ترین سطح زندگی مردم بیاورد. به گفته این دسته از کاربران، پیاده سازی بسیاری از این تکنولوژی ها کار سختی نیست و در "ایران" نیز قابل اعمال است. عده ای دیگر از کاربران نیز آرزو کردند که روزی شاهد استفاده از این تکنولوژی ها در "ایران" بود تا زندگی مردم راحت تر شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала