تصویر جنجالی نحوه نشستن نماینده مردم میناب و واکنش او به این تصویر +عکس

© REUTERS / TIMA agencyتصویر جنجالی نحوه نشستن نماینده مردم میناب و واکنش او به این تصویر +عکس
تصویر جنجالی نحوه نشستن نماینده مردم میناب و واکنش او به این تصویر +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکسی از مجلس که نحوه ی نشستن یکی از نمایندگان را به تصویر کشیده بود، حاشیه ساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از نحوه نشستن یکی از نمایندگان در صحن مجلس در فضای مجازی منتشر می شود که بازتاب های بسیاری نسبت به آن شده است.

این تصویر مربوط به "سید مصطفی ذوالقدر" نماینده ۷۲ ساله مردم "میناب" در استان "هرمزگان" می باشد که با انتشار آن موج واکنش ها را به همراه داشت. "قم نیوز" در واکنش به این تصویر خواستار خلع لباس این روحانی شد.

کاربران نسبت به این تصویر به شدت واکنش نشان دادند و با اظهار تاسف عنوان می کنند حضور در مجلس و نشستن بر صندلی که با رای مردم محقق شده است، حرمت دارد؛ بنابراین باید با چنین رفتارهایی برخورد شود و بر صحن مجلس نظارت شود. این کاربران علاوه بر نحوه نشستن این نماینده به گوشی آیفونی که در دست او می باشد نیز اشاره می کنند و مایلند بدانند دلیل این آسودگی خیال چیست وقتی بسیاری از مردم "ایران" در نقاط مختلف درگیر سیل هستند و سرپناه ندارد.

نماینده "میناب" در واکنش به عکس جنجالی اش در مجلس گفت: « آن عکس من نبوده ام چون یادم نمی آید در چنین شرایطی در مجلس نشسته باشم. من چندین سال سابقه حضور در مجلس دارم و چنین کاری نمی کنم، البته شاید صحن علنی نبوده و چون پاهایم را جراحی کرده ام در این حالت نشسته باشم.»

و اما برخی از کاربران با نظری متفاوت عنوان می کنند صرف نظر از اینکه این نماینده گوشی آیفون در دست دارد و در وضع نامناسبی نشسته است، کسی که بدون اطلاع او از این وضعیت عکس گرفته است و بدون اجازه منتشر کرده است کار نادرستی انجام داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала