پیشنهاد کاربران برای بازسازی طبیعت +عکس

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد کاربران برای بازسازی طبیعت +عکس
پیشنهاد کاربران برای بازسازی طبیعت +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاشتن هسته میوه می تواند به ازدیاد درختان کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از سیل های اخیر که در "ایران" به وقوع پیوست، بسیاری از کاربران جهت ازدیاد درختان و جلوگیری از اینگونه فجایع پیشنهاداتی ارایه دادند. به گفته بسیاری از کاربران، بزودی فصل میوه های هسته دار مانند هلو، آلو، زرآلو، گیلاس و آلبالو فرا می رسد. به همین جهت در خواست آنان این است که کاربران هسته این میوه ها را دور نریزند بلکه بشورند و سپس خشک کنند. پس از آن، آنها را در یک دستمال نگه دارند و در داخل ماشین قرار دهند. البته مهم است که هسته ها در داخل دهان نماند.

علت این کار این است که هر وقت که به پیک نیک و سفر میروند، این دانه ها را در دل طبیعت خالی کنند و آن را بکارند. بسیاری از کاربران معتقدند که اگر با این عمل ساده و راحت بتوانند به ایجاد فقط یک درخت کمک کنند به این معنی است که ما ماموریت خود را انجام داده اند. تبدیل کردن این دنیا به جایی سر سبز یک موفقیت خواهد بود.

عده ای از کاربران عنوان کردند که دولت "تایلند" در این سالهای اخیر در بین شهروندانش، این عملیات را بدین فرم هدایت کرده و موفقیت زیادی کسب نموده است. شمار درختان میوه در طبیعت بدین مخصوصا در مناطق شمالی "تایلند، افزایش یافته است و مالزیاییها هم در این ابتکار عمل به تایلندیها پیوسته اند.

به گفته بعضی از کاربران، ایجاد و تکثیر درخت در طبیعت با این روش ساده اما مؤثر حمایت از نسل آینده است.
عده ای از کاربران عنوان کردند که با این روش، درختی نمی روید اما در مقابل عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که اگر هسته در داخل دهان نرود حتما تبدیل به درخت خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала