بازگشت خبرگزاری های رسمی ایران به تلگرام +عکس

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر بازگشت خبرگزاری های رسمی ایران به تلگرام +عکس
بازگشت خبرگزاری های رسمی ایران به تلگرام +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از کانال های تلگرامی و خبرگزاری های مختلف در ″ایران″ که به منظور حمایت از پیام رسان های داخلی تلگرام را ترک کرده بودند پس مدتی طولاتی به تلگرام بازگشتند و مجددا فعالیت خود را در تلگرام از سر گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار اخبار مربوط به بازگشت برخی از کانال های ایرانی حامی پیام رسان های داخلی به تلگرام بازتاب های گسترده ای در فضای مجازی به دنبال داشته است. پس از بازگشت خبرگزاری های فارس، ایسنا و تسنیم، به تلگرام، بازگشت کانال ریاست جمهوری ایران به تلگرام کاربران را متعجب کرده است.

علاوه بر این پس از حدود یک سال، خبرگزاری رسمی صدا و سیما جمهوری اسلامی ″ایران″ نیز در ۱۲ فروردین به تلگرام بازگشت و علاوه بر بازگشت این خبرگزاری، خبرگزاری مراکز استان ها نیز به تلگرام بازگشته اند.

کاربران در واکنش به این اتفاقات نظری مشابه دارند و این موضوع را پایان تلاش فیلترینگ تلگرام در ″ایران″ و انتقال کاربران آن به پیام رسان های داخلی چون سروش و آی گپ عنوان می کنند و عقیده دارند این پیام رسان ها در بین مردم هیچ جایگاهی نداشته و ندارند و از ابتدا شکست فیلترینگ تلگرام کاملا قابل پیش بینی بود.

کاربران علاوه بر یادآوری ناموفق بودن فیلترینگ تلگرام و ادامه دار بودن فعالیت کاربران با وجود فیلتر شدن آن، بازگشت حامیان فیلترینگ تلگرام به تلگرام را دلیلی بر تایید این موضوع می دانند. آنها به حمایت میلیاردی از پیام رسان سروش و عدم موفقیت این پیام رسان و شکست فیلترینگ تلگرام اشاره می کنند و عقیده دارند می بایست این هزینه صرف موارد دیگری جهت رشد و توسعه کشور می شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала