ژن خوب، راز جوانی است + عکس

© Fotolia / Lsantilliژن خوب، راز جوانی است + عکس
ژن خوب، راز جوانی است + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این خانم استرالیایی 46 ساله، به نظر 20 ساله می رسد.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، دنیل گرینتری اهل استرالیا در سن 46 سالگی شبیه یک خانم جوان 20 ساله است. راز زیبایی او سفر، ورزش، ژن خوب است. 
تاثیر مصرف برنج در لاغری - اسپوتنیک ایران
تاثیر مصرف برنج در لاغری
دنیل در صفحه اینستاگرام خود بیش از 90 هزار فالوور دارد. وی از سن 18 سالگی به طور دائم سفر کرده است و طی این مدت بیش از 70 کشور را بازدید نموده است. وی به همراه همسرش به سفر دور دنیا می پردازد، زمانی که عکس دنیل به همراه همسرش در اینستاگرام بیش از 10 هزار بار لایک می خورد وی تصمیم می گیرد که به طور فعال به عنوان یک وبلاگر مشغول به کار شود. 
سوالات کاربران از او، بیشتر درباره راز جوانی اش، است. این وبلاگنویس در پاسخ، راز جوانی خود را "ژن خوب، سفر و شیوه زندگی سالم" می داند. او سعی می کند که غذای فرآوری شده نخورد، اما میوه ها، سبزیجات و ماهی را بسیار مصرف می کند. او به طور منظم ورزش می کنئ و تمام تمرینات را بدون استفاده از تجهیزات ورزشی، دمبل انجام می دهد. ورزش مورد علاقه دنیل، دو است. 
علاوه بر این، او به ندرت آرایش می کند، اما همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده می کند و سعی می کند همواره ترکیبات مواد غذایی خریداری شده و همچنین وسایل ارایشی را به دقت بخواند تا سالم تر زندگی کند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала