پرواز عروس تهرانی در آسمانها +ویدئو

© AP Photo / Toby Melvilleپرواز عروس تهرانی در آسمانها +ویدئو
پرواز عروس تهرانی در آسمانها +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عروسی که به عروس پرنده شهرت یافت!

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی از گوشه ای از مراسم یک عروسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که در آن عروسی بر روی صندلی از فراز آسمان ها با بادکنک های سفید به پرواز درآمد و سپس به زمین می آید.
گفته شده است که محل فرود این عروس پولدار تهرانی در حوالی میدان "آرژانتین" است.
این رویداد در شرایطی که "ایران" روزهای خوبی را طی نمی کند و نیازمند همدلی ، همراهی و امید بیشتر مردم ایران است سبب تشدید فاصله طبقاتی و رقابت بی انتها بر سر منحصر بفردی می شود.

این عروس هم اکنون در شبکه های اجتماعی با هشتک عروس پرنده (#عروس_پرنده) سوژه داغ شبکه های اجتماعی است.
بسیاری از کاربران نیز نسبت به این کلیپ انتقاد کردند. به گفته آنها اینکه هر انسانی چطور می خواهد پول خود را خرج کند شاید به خود او مربوط است اما نمایش همگانی آن و به رخ کشیدن فاصله طبقاتی در شرایط فعلی اصلا درست نیست. به گفته این دسته از کاربران می توانستند این کار را بصورت خصوصی در یک باغ انجام دهند نه بصورت عمومی در یک میدان همگانی.

 

عده ای دیگران از کاربران عنوان کردند که برای آنان عجیب است که چرا داماد ناموس خود را بالا فرستاده تا به همه نمایش دهد، چرا که معمولا باید با هم این حرکت انجام شود.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که با دیدن این کلیپ گریه کرده اند چرا که عده ای لاکچری بودن و نمایش خود را به حد اعلا رساندند و نگران اقشار ضعیف جامعه نیستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала