استقبال گسترده کاربران از کمک برند کفش ملی به سیل زدگان +ویدئو،عکس

© Fotolia / Geargodzاستقبال گسترده کاربران از کمک برند کفش ملی به سیل زدگان +ویدئو،عکس
استقبال گسترده کاربران از کمک برند کفش ملی به سیل زدگان +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کفش ملی "ایران" تعداد زیادی چکمه به مردم سیل زده "گلستان" و "مازندران" اهدا کرد.

به گزاش اسپوتنیک، برند "کفش ملی" در اقدامی برای کمک به سیل زدگان "گلستان" و "مازندران"، ١٠ هزار جفت چکمه به این مناطق ارسال کرد. در این روزهای آشفته ی "ایران" که همه مردم این کشور با سیل زدگان ابراز همدردی می کنند و به یاری آنها می شتابند، هر کس به نوبه ی خود برای کمک رسانی تلاش می کند. این موضوع به یکی از موضوعات داغ فضای مجازی تبدیل شده است.

کاربران ایرانی ضمن تحسین این امر نیکو عقیده دارند اقدام برند "کفش ملی" که مدت هاست دچار بی مهری از سوی مردم بوده، ستودنی است و باید تولید ملی را حمایت کنیم. این برند فراموش شده در چنین شرایط سختی، هدیه ای که این روزها بسیار مورد نیاز مردم سیل زده است را به آنها اهدا کرده است.

بسیاری از کاربران که "کفش ملی" نوستالژی آنهاست حسرت این را می خوردند که اکنون کفش های این برند قدیمی و فوق العاده در بازار وجود ندارند.

اما برخی از کاربران این اقدام را کاملا عجیب می دانند و "کفش ملی" را مصادره ای، دولتی و ورشکسته میخوانند. و معتقدند شرکتی ورشکسته این تعداد کفش را ندارد و کارخانه "کفش ملی" مدت هاست که کاملا تعطیل شده است. اما سایر کاربران در مقابل این کاربران ایستاده اند و مخالف نظر آنها هستند و عقیده دارند اقدام "کفش ملی" ستودنی است و حتی اگر ورشکسته شده باشد باید دوباره سرپا گردد و می توان این اقدام را، شروعی دوباره در نظر بگیریم.

گفتنی است که در پی بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در برخی مناطق ایران، براساس تایید منابع رسمی، تا کنون 42 نفر جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала