حواشی جنجالی کنسرت اخیر تتلو در گرجستان +ویدئو،عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حواشی جنجالی کنسرت اخیر تتلو در گرجستان +ویدئو،عکس
حواشی جنجالی کنسرت اخیر تتلو در گرجستان +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
“امیرحسین مقصودلو” با نام هنری “امیر تتلو” که گاه گاهی خبر ساز می شود اولین کنسرت خود را در “تفلیس گرجستان” برگزار کرد و به آرزوی دیرینه اش رسید.

به گزارش اسپوتنیک، "امیر تتلو" پس از ۱۶ سال بالاخره به آرزوی خود رسید و توانست اولین کنسرت خود را در چهارم فروردین ۱۳۹۸ در "تفلیس" با حمایت کمپانی "آونگ" در حدود ۳ ساعت و نیم برگزار کند که بسیار مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت.

در این کنسرت بسیار متفاوت و جنجالی علاوه بر مادر و خواهر او، تعدادی از افراد فعال در زمینه رپ فارسی نیز حضور داشتند. او که پیش از این به دلایل متفاوتی به طرفداران و زنان سرزمین خود توهین کرده بود، اعضای گروه موسیقی خود را به جز رهبر گروه را خانم انتخاب کرد.

او در کنسرت زنده به طرفدارنش گفت که می رود تا گل بکشد.

او در کنسرت خود بسیار آزاد صحبت کرد و حرف های زشت خود را، آزادی بیان خواند. که بسیاری از کاربران حرف های زشت و بی ادبانه اش را واقعیت درون او می دانند و معتقدند این حقیقت درون انسان های بسیاری است که تنها در جمع های دوستانه و یا به دور از چشم دیگران می توان آنها را مشاهده کرد و در حالی که همه در حال پنهان کردن حقیقت خودشان هستند "تتلو" این چنین واقعیت خود را نمایان می کند.

کاربران بسیاری که کنسرت او را به صورت زنده مشاهده کردند، عقیده دارند او نه تنها خودش بوده بلکه عاشقانه برای طرفدارانش می خواند و از پلی بک نیز استفاده نکرد.

نظر برخی از کاربران این می باشد که "تتلو" در اجرای کمدی بسیار توانمند است چرا که بسیار عالی طرفداران خود را سرگرم می کرد و آنها را می خنداند.

اندکی از کاربران نیز به این نکته که به او در "ایران" فرصت داده نشد و اینکه او مجبور شد در کشور بیگانه برای طرفدارنش اجرا داشته باشد اشاره کردند و ابراز تاسف کردند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала