فریادهای پر از درد مردم گرفتار در سیل +ویدئو،عکس

© AFP 2023 / Fars News/Ali Dehghan فریادهای پر از درد مردم گرفتار در سیل +ویدئو،عکس
فریادهای پر از درد مردم گرفتار در سیل +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سیل زدگان ضمن اینکه به شدت از شرایطی که در آن هستند تحت فشارند، از روند رسیدگی نیز بسیار ناراضی هستند؛ ویدئوهای منتشر شده از آنها در فضای مجازی با واکنش کاربران بسیاری همراه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از گذشت چند روز از سیل در دو استان شمالی ایران "گلستان" و "مازندران" اما وضعیت خیابان های همچنان پر از آب می باشد و مردم در سیلاب محاصره شده اند.

حجم آب باورکردنی نیست و تصاویر بسیار ناراحت کننده ای از گرفتار شدن حیوانات در سیل نیز منتشر شده است.

کاربران خبرهای مناطق سیل زده را در شبکه های مجازی دنبال می کنند و نسبت به آنها واکنش نشان می دهند. آنها ستاد بحران استاد گلستان را ناکارآمد خواندند.

و با انتقاد شدید از مسئولین عامل اصلی این اتفاق را عدم مدیریت صحیح و مسئولیت پذیری آنان می دانند. این کاربران عنوان می کنند خبری از نیروهای دولتی نیست و تنها حضور سپاه و بسیج به چشم می خورد.

کاربران بسیاری از شنیدن حرف های پر از درد مردم سیل زده ابراز همدردی کرده اند و فریاد های مردم زلزله زده "کرمانشاه" را به یاد می آورند.

جمعی از کاربران بر این نظر هستند که بی کفایتی برخی مسئولان مشخص است و غالب مسئولان فقط شعار می دهند و در وقت عمل یا نیستند و یا روش صحیحی را پیش نمی گیرند و تنها این مردم هستند که آسیب می بینند.

View this post on Instagram

. این هم گله هاشون

A post shared by Shahin Samadpoor (@shahinsamadpoor) on Mar 24, 2019 at 4:38am PDT

کاربران از کمک های مردمی صحبت می کنند که برخلاف مسئولین از لحظات ابتدایی سیل حضور داشتند و سیل زدگان را تنها نگذاشتند. آنها می گویند با توجه به فیلم های ارسالی از مناطق سیل زده عدم حضور و رسیدگی به موقع مسئولان کاملا مشخص است که هیچ گونه توجیهی برای آن وجود ندارد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала