آذوقه روستاهای گرفتار در سیل رو به اتمام است +عکس

© REUTERS / Jose Miguel Gomezآذوقه روستاهای گرفتار در سیل رو به اتمام است +عکس
آذوقه روستاهای گرفتار در سیل رو به اتمام است +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آذوقه روستاهای گرفتار در سیل با توجه به کمک های «هلال احمر» رو به اتمام است و همچنان به کمک احتیاج دارند

به گزارش اسپوتنیک، باتوجه به اینکه راه ها جهت کمک رسانی به روستاهای سیل زده در حال باز شدن هستند اما پس از هر بار باز شدن دوباره کوه ریزش می کند و با رانش کوه ها، با تلاقی شدن و مسدود شدن جاده های کوهستانی امکان کمک رسانی به بسیاری از روستاها در استان "گلستان" همچون روستاهای اطراف" مینودشت"، "آق قلا" و "بندرترکمن" بسیار دشوار شده است و خبرها حاکی از آن است که آذوقه آنها رو به اتمام است.

ده ها روستا بیش از چهار روز است که گرفتار سیل شده اند و به گفته فرماندار "مینودشت"، ساکنان چند روستا به دلیل رانش تخلیه شده است.

دهیاران روستاهای گرفتار در سیل می گویند آذوقه اهالی رو به اتمام است و هر چند «هلال احمر» تلاش می کند که آذوقه برساند اما کافی نیست. از مردم "ایران" خواسته شده است که در تهیه آذوقه سیل زدگان یاری کنند و در صورت تمایل به کمک با فرمانداری های "مینودشت"، "گنبد کاووس" و "گرگان" تماس بگیرند.

بسیاری از مردم "ایران" پیش از درخواست کمک رسانی از سوی «هلال احمر» دست به کار شده اند و برای هموطنان خود در مناطق سیل زده هر آنچه از دستشان بر می آید را انجام می دهند.

کاربران در صفحات مجازی با انتشار تصاویر مربوط به روستاهای سیل زده، ضمن ابراز همدردی، دلیل اصلی وقوع سیل را از بین بردن درختان جهت ساخت خانه های ساحلی عنوان می کنند. آنها با گلایه از امدادرسانی نه چندان به موقع و عدم حضور بسیاری از مسئولان در مناطق سیل زده عنوان می کنند مسئولینی که می گویند «افتخار می کنیم به خاطر سوریه تحت فشاریم» کجایند؟! آیا می توانند مردم "گلستان" و "مازندران" را از این شرایط سخت بیرون بکشند و خانه و زندگی شان را به آنها برگردانند؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала