معرفی محبوب ترین کانال یوتیوب جهان

CC0 / Pixabay / معرفی محبوب ترین کانال یوتیوب جهان
معرفی محبوب ترین کانال یوتیوب جهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محبوب ترین وبلاگ نویس یوتیوب در جهان، فلیکس چلبرگ، که با نام مستعار PewDiePie شناخته می شود، جای خود را به کانال یوتوب T-Series داد.

به گزارش اسپوتنیک، کانال یوتوب PewDiePie در سال 2010 ایجاد شد. طبق گزارش مجله فوربز، درآمد این کانال در سال 2017 حدود 12 میلیون دلار بود.
ازدواج دختر هندی با دختران ثروتمند ! - اسپوتنیک ایران
ازدواج دختر هندی با دختران ثروتمند !
این کانال سالهای زیادی محبوب ترین کانال یوتوب بود. در تابستان 2018 کاربران به طور فعال شروع به عضویت در کانال تی-سریس نمودند به طوری که روزانه به میزان 160 هزار نفر عضو این کانال شدند. T-Series یک کانال یوتوب بزرگ موسیقی در هند است. محتوای اصلی این کانال، ویدیوهای موسیقی هنرمندان مختلف است.
به گفته چلبرگ، او فکر می کرد که در نوامبر سال 2018، کس دیگری نمی تواند رقیب او شود. در آن زمان، 59 میلیون نفر در کانال تی سریس عضو بودند. به همین دلیل این وبلاگنویس از طرفدارانش خواست تا در مقابل تی-سریس از او حمایت کند. تا جایی که در ماه دسامبر 2018، افراد ناشناس روزنامه وال استریت ژورنال را هک کردند و در حمایت از PewDiePie اعلامیه ای منتشر کردند. با این حال، امروز معلوم شد که PewDiePie دیگر محبوب ترین وبلاگ نویس در جهان نیست. هم اکنون کانال تی-سریس در جایگاه نخست محبوبترین کانال یوتوب قرار دارد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала