بازاریابی پارتیزانی و استفاده از مانکن زنده+ عکس

بازاریابی پارتیزانی و استفاده از مانکن زنده+ عکس
بازاریابی پارتیزانی و استفاده از مانکن زنده+ عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استفاده از مانکن زنده در ویترین مغازه ها یکی از ترفندهای جذب مشتری در بین فروشندگان می باشد که امروزه جایگاه ویژه ای پیدا کرده است

به گزارش اسپوتنیک، انتشار تصویری از یکی از مغازه ها در پاساژ "فردوسی" در "تهران "که در ویترین خود از مانکن زنده استفاده کرده بود در صفحات اجتماعی خبر ساز شد. خبری که واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به آن چندان مثبت نبوده است.

اما استفاده از مانکن زنده شیوه ای جدید برخی از فروشندگان در کلان شهرها برای جذب مشتری می باشد که آن را موثرتر از شیوه قدیمی در استفاده از مانکن می دانند.

بسیاری از کاربران این شغل را یکی از شغل های پردرآمد در کلان شهرها عنوان کردند که بسیاری از جوانان به آن علاقمند هستند و شخص متقاضی بایستی شرایط مختص به این کار را که یکی از موارد آن استایل می باشد را دارا باشد. آنها این کار را یک هنر خیره کننده می دانند که مخاطبان خاص خود را دارد.

کاربران دیگر نظری متفاوت داشته و این نمایش ها را تقلید و استفاده از شیوه های اجرا به سبک غربی عنوان می کنند و عقیده دارند با چنین رفتارهایی ارزش انسانی پایین آورده می شود. آنها با این نظر که در همه جای دنیا ربات جای نیروی انسانی را می گیرد می گویند در "ایران" این موضوع معنای چندانی نداشته و همچنان در مواردی که نیاز به یک ربات یا جسم بی جان می باشد از انسان برای برخی از کارها استفاده می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала