زیباترین کبودی های کمربند ایمنی در تصادفات رانندگی+ عکس

© AFP 2023 / Mehdi Fedouachزیباترین کبودی های کمربند ایمنی در تصادفات رانندگی+ عکس
زیباترین کبودی های کمربند ایمنی در تصادفات رانندگی+ عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک شرکت نیوزلندی اهمیت بستن کمربند ایمنی در رانندگی که دلیل زنده ماندن سرنشینان در تصادفات بوده را با شیوه ای ابتکاری و متفاوت به نمایش گذاشته است

به گزارش اسپوتنیک، کمربند ایمنی یک وسیله ی محافظتی برای جلوگیری از جابجایی و پرتاب شدن سرنشینان و نگه داشتن آنها در محل خود در هنگام افزایش شتاب و ترمزهای ناگهانی می باشد.

در حالیکه کمربند ایمنی شانس زنده ماندن در تصادفات را ۵ برابر بیشتر می کند، دلیل عمده مرگ و میر در تصادفات جاده ای نبستن کمربند ایمنی است.

شرکت حمل و نقل نیوزلندی "NZ" عکس هایی از ده تن از بازماندگان تصادفات رانندگی که توسط کمربند ایمنی نجات پیدا کرده بودند را برای نشان دادن اهمیت کمربند ایمنی در رانندگی و کاهش مرگ و میر به نمایش گذاشت.

کاربران بسیاری تجربه های خود را بازگو می کنند و عقیده دارند کمربند ایمنی در کاهش صدمات جسمی و جانی در تصادفات جاده ای نقش بسزایی دارند. برخی از کاربران ایرانی نیز در آستانه سال نو ضمن به اشتراک گذاشتن این تصاویر از مردم تقاضا دارند در سفرهای نوروزی بستن کمربند ایمنی را فراموش نکنند و آن را جدی بگیرند تا به خود و دیگران آسیب نزده و از سفر خود لذت ببرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала