فیلم شهروندان روسی از هواپیمایی که سقوط کرد+ ویدیو

© REUTERS / Tiksa Negeriفیلم شهروندان روسی از هواپیمایی که سقوط کرد+ ویدیو
فیلم شهروندان روسی از هواپیمایی که سقوط کرد+ ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سه شهروند روسی که جان خود را بر اثر سقوط هواپیمایی خطوط هوایی اتیوپی از دست دادند، در آخرین لحظات ویدیویی از این هواپیما ثبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ویالیکوف، چتر باز حرفه ای و یکاترینا و الکساندر، دو زوج جوان که همگی از روسیه بودند بر اثر حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اتیوپی جان خود را از دست دادند.

قبل از اینکه دو عاشق سوار هواپیما شوند، توانستند یک ویدیو بگیرند و در ویدیو نوشتند "خبر بد" ، آخرین ویدیو در فرودگاه آدیس آبابا و یکاترینا نوشت: "1.5 ساعت تعویض هواپیما و سپس به سمت کنیا پرواز می کنیم."

در این ویدیو می توان هواپیما را با علامت اتیوپین مشاهده کرد.

پیشتر خبرگزاری دولتی اتیوپی اطلاع داد که این هواپیما سقوط کرده است و گفت: در این هواپیما 149 مسافر از 33 کشور و همچنین هشت خدمه حضور داشتند. طبق خبرها، بوئینگ 800-737 ماکس در ساعت 8:38 دقیقه به وقت محلی از آدیس آبابا به سمت نایروبی پرواز کرد و در ساعت 8:44 ارتباط با هواپیما قطع شد.

عکس یکاترینا در یکی از واگن های متروی شهر مسکو به همراه سخن وی چاپ شده بود که نوشته بود: شهروند فعال به من این قابلیت را اهدا کرد که بتوانم در سال نو در میدان سرخ حاضر شوم و احساس باورنکردنی را حس کنم. ممنون از این پروژه به خاطر برآورده کردن آرزویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала